11. izdanje festivala Ultra Europe ponovo je potvrdilo status vodećeg europskog festivala elektroničke glazbe, okupivši više od 145.000 posjetitelja iz preko 120 zemalja tijekom sedmodnevnog programa, uključujući događanja na Braču, Hvaru i Visu u sklopu Destination Ultra koncepta.
Domaći posjetitelji ove su godine prvi put bili najbrojniji, a značajan rast dolazaka zabilježen je iz SAD-a i azijskih zemalja. Festival je donio brojne glazbene premijere, poput B2B seta Adama Beyera i Mau P-a te iznenađenja poput pojave Martina Garrixa i svjetske premijere pjesme ‘Inside Our Hearts’. Ultra Europe se time dodatno učvrstio kao europski pandan Ultra Miami.
Impresivna produkcija uključivala je glavnu pozornicu visoku 23 i široku 72 metra, stotine LED ekrana, pirotehniku i napredne tehničke sustave. Ove godine zabilježena je i rekordna potrošnja u Splitu – više od 9 milijuna eura u ugostiteljstvu i 24 milijuna eura u maloprodaji.
Na festivalu je radilo više od 400 studenata, a sigurnosne službe zabilježile su samo četiri ozbiljnije intervencije, potvrđujući visoku razinu sigurnosti. Digitalna prisutnost festivala bila je snažna – 57 milijuna impresija na društvenim mrežama, a live prijenose pratilo je preko 1,7 milijuna gledatelja, s posebno gledanim setovima Armina van Buurena, Hardwella i Martina Garrixa.
Ultra Beach u Milni i Resistance party na Visu dodatno su promovirali hrvatsku obalu kao globalno atraktivnu glazbenu destinaciju. Festival je ostvario snažnu suradnju s Hrvatskom turističkom zajednicom, Gradom Splitom i Splitsko-dalmatinskom županijom, dok je partnerstvo s tvrtkom iNovine dodatno unaprijedilo festivalsko iskustvo.
Sljedeće izdanje Ultra Europe održat će se od 10. do 12. srpnja 2026. u Parku mladeži, a prve ulaznice su već puštene u prodaju. Svi koji su propustili festival mogu poslušati setove na službenom YouTube kanalu, gdje će krajem godine biti objavljen i dokumentarni film o jubilarnom 10. izdanju.
I. Č. / Foto: Nicolai Semrau