U idiličnom blagdanskom okruženju Adventa na Strossu, predstavljeno je 28. izdanje Božićnog piva.
Najtoplije i najšarenije izdanje Božićnog piva do sada djelo je jednog od najboljih predstavnika mlađe generacije hrvatskih slikara, Stipana Tadića. S njime je Zagrebačka pivovara nastavila svoju 28 godina dugu tradiciju građenja vizualnog identiteta Božićnog piva u suradnji s mladim i talentiranim hrvatskim umjetnicima.
Posebnu toplinu u predblagdansko poslijepodne u kojem se nazdravljalo blagdanskom veselju, dobrom društvu i još jednoj odličnoj inačici omiljenog Božićnog piva, unijela je grupa Tonka.
‘Iznimno smo ponosni što već 28. godinu zaredom proizvodimo Božićno pivo jedinstvene recepture kako bismo svim pivoljupcima pružili poseban blagdanski doživljaj.
Osim toga, svake se godine brinemo i da Božićno pivo zasja u novom ruhu, pa je tako i ovogodišnja etiketa Božićnog piva nastala iz dugogodišnje suradnje Zagrebačke pivovare i mladih umjetnika’, rekao je Vanja Bartolec, marketing menadžer Zagrebačke pivovare za core brendove.
C. R.