Zagreb (opet) otkriva Sloveniju

U ugodnom ambijentu hotela Esplanade, u organizaciji portala Relaxino.com, održana je poslovna radionica koja je okupila 20 slovenskih turističkih subjekata, koji su novitete iz svoje ponude predstavili hrvatskim turističkim agencijama i drugim turističkim subjektima. Ova poslovna radionica održava se treću godinu zaredom u Zagrebu uz odličan odaziv hrvatskih agenata.
Slovenija u Zagrebu 4-2016Više od 40 predstavnika iz tridesetak turističkih agencija iz Zagreba, koji su posjetili radionicu, imalo je priliku obnoviti kontakte, ali i razgovarati o daljnjoj suradnji s hotelijerima i ostalim turističkim subjektima iz Slovenije s kojima su već surađivali, te se upoznati s ponudama nekih novih koji su se pojavili na tržištu i ekskluzivno se, po prvi puta na ovoj radionici, predstavili poslovnoj javnosti.

Slovenski predstavnici koji su prezentirali svoje ponude su: Slovenska turistička organizacija; Terme Olimia; Sava hotels & resorts; Hoteli Sava Rogaška; Thermana Laško; Rimske Terme; Terme Maribor; Zavod za Turizem Maribor – Pohorje; Terme Zreče-Rogla; Bled, Hotel Jelovica; Bled, Hotel Astoria; Bohinj, Hotel Eco Park; Bohinj, hotel Jezero; Sportina Turizem Bled, Dvorac Bled; Hit Alpinea Kranjska Gora; Postojnska jama; Golte Hotels & mountain resort; ETC Adriatic turistička agencija; Hotel Celjska Koča.

I ove godine najviše je bilo predstavnika slovenskih termi koji su uz planinske destinacije najpopularnija odredišta za hrvatske goste. Radionica je bila idealna za agencije koje organiziraju insentiv putovanja, receptivne programe, jer destinacije Bohinj, Bled, Maribor i Postojnska jama su destinacije koje se najviše posjećuju na organiziranim grupnim putovanja. Ovio su neke o novosti:
– dolazak na svijet u lipnju u Postojnskoj jami malih čovječih ribica i otvaranje novog hotela s 4*
– Kranjska Gora, jedinstveni glečerski wellness u hotelu Špik
– Terme Olimia, Wellness Orhidelija, šestu godinu zaredom najbolji wellness centar u Sloveniji
– Bohinj, mjesto boravka Agathe Christie

Slovenska veleposlanica Smiljana Knez istaknula je kako je turizam vrlo važna grana u gospodarstvu te su ovakve radionice važne za promociju njezine zemlje. Zahvalila se Relaxino.com na organizaciji radionice i dolasku velikom broju slovenskih partnera.

Njezin ekonomski savjetnik Jakob Štunf, istaknuo je kako su prihodi dolazaka i noćenja hrvatskih gostiju u prva dva mjeseca 2016. povećani za 7,7%. Broj gostiju iz Hrvatske u 2015. povećao je broj posjeta u gradove Ljubljanu i Maribor, dok su i dalje najposjećenije terme i planinske destinacije. Broj noćenja hrvatskih gostiju u 2015. bio je 311.453 što je brojka koja se približava rekordnoj 2008. godini.

Global Meeting Industry Day

Profesionalci iz područja organizacije poslovnih skupova i događaja obilježili su 14. travnja diljem svijeta Prvi svjetski dan poslovnih skupova i svih djelatnosti povezanih uz njihovu organizaciju – Global Meetings Industry Day (GMID). Ciljevi ovog obilježavanja GMID je utjecaj na širu javnost u smislu osvješćivanja o stvarnoj vrijednosti poslovnih skupova, bile to konferencije, kongresi, poslovne radionice insentiv putovanja ili poslovni sajmovi na poslovne ljude, kompanije, ekonomiju kako lokalno tako i globalno.

Posebno se ističe pozornost na vrijednost osobne povezanosti profesionalaca unutar poslovne branše, ali i njoj srodnih i kompatibilnih, kao i direktni pozitivan utjecaj na poslovanje u smislu sklapanja novih poslova, te kreiranje novih usluga i proizvoda. Ne manje važna je i izgradnja čvrste poslovne zajednice – na poslovne skupove treba gledati šire od samih prostora gdje se oni održavaju –  jer njihova organizacija utječe na širu zajednicu.

Global Meetings Industry Day ideja je The Meetings Mean Business Coalition (MMBC) koja se oformila u SAD-u u kriznoj 2009. godini. Profesionalci iz područja turizma željeli su kroz svoje akcije osvijestiti prvo svoju zemlju, te nastavili ideju širiti globalno. Organizirajući Relaxino poslovnu radionicu sa slovenskim turističkim partnerima upravo na ovaj dan htjelo se pridonijeti na regionalnoj razini ovoj hvalevrijednoj svjetskoj inicijativi.

Opširnije na: Global Meeding Industry Day ili prateći hashtag #GMID16 na društvenim mrežama.

P. R.


Slovenija za šmekere
Slovenija za šmekere
Tagged: , , , , , , , , , , ,