3. FMCG Marketing Summit u MSU

Muzej suvremene umjetnosti (MSU) u Zagrebu opet postaje dom vodećih imena domaće i svjetske marketinške scene iz FMCG sektora. Treći FMCG Marketing Summit održat će se 17. ožujka s početkom u 8 sati.Stoga, pripremite se na nezaboravnu vožnju kroz promjene u svim marketinškim kanalima i upoznajte tvrtke koje su se odvažile promijeniti poslovni model te se diferencirale na tržištu.

Današnje vrijeme zahtijeva izvrsnost i specijaliziranost! Naši prošlogodišnji govornici jednoglasno su prenijeli poruku publici. Ideja je da se do svakog potrošača dođe tako da im se olakša svakodnevni život i zadovolje njihove potrebe – to je jedino bitno, poručuju orgnizatori.

‘Impresionirala me popunjenost dvorane i zainteresiranost ljudi. Naglasak moje prezentacije bio je na autentičnosti. Marketing ne smije biti plošna i jednostrana tržišna aktivnost, nego integracija tvrtke i okoline zbog koje zapravo postoji. Marketing i retail duboko su povezani, što se rijetko kada razumije u Hrvatskoj, a zapravo je to tako. Treba krenuti od temeljnih vrijednosti tvrtke.

Čim je marketing temeljen na vrijednostima kompanije, zapravo je efektniji i efikasniji, a na koncu i jeftiniji jer pratitelji branda prepoznaju autentičnost i sami su pojačivači te komunikacije. Osim vrijednosti, ključni su i ‘asseti’. Ponekad vrlo strogo komuniciramo vrijednosti, a ponekad smo spremni otići u avanture, kao što je to bilo s manekenom Tonijem. U marketingu, kao i u svim područjima ljudske djelatnosti, rezultat proizlazi iz upornosti i kreativnosti’, izjavio je Nenad Bakić, predsjednik Uprave Varteksa.

Važno je stvoriti sadržaj koji je jednostavan, a pritom i relevantan krajnjem korisniku. Dovoljno dobro više nije dovoljno dobro, a u fokusu je društvena odgovornost.

Pozornicu će ove godine zauzeti marketinški autoriteti FMCG sektora među kojima su Miranda Mladin, izvršna direktorica za Centralni marketing i Inovacije, Atlantic grupa; Nikola Žinić, Co-Chairman&Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey; Neb Chupin, vlasnik i direktor, Hermes International d.o.o.; Dalibor Šumiga, CEO Promosapiens; Miša Živić, CEO & Co-Founder, Leanpay; Devan Hughes, CEO&Co-Founder, Buymie…

Kupnjom kotizacije za FMCG Marketing Summit sudjelujete u donaciji SOS Dječjem selu Hrvatska koje već 27 godina radi s misijom stvaranja brižnog doma za svako dijete bez odgovarajuće roditeljske skrbi.

Više informacija pronađite na službenoj web stranici. Dnevnu dozu FMCG informacija pronađite i na društvenim mrežama konferencije: FacebookLinkedIn.

B. B.


Tagged: , , , , , , , , , , , , ,