6. FMCG Retail Summit: Sve na jednom mjestu

Šesti FMCG Retail Summit bit će održan 7. listopada u Plaza Event Centru u Zagrebu pod sloganom ‘Uniting the Retail World’.Prošlogodišnje izdanje zbog krize uzrokovane koronavirusom moralo je biti otkazano, a ove se godine konferencija vraća jača nego ikada.

Sudionici će kroz četiri programska segmenta (Think fast, Keep pace with people, What is new in Tech?, Future is bright) dobiti uvid u razmišljanja i potrebe modernog kupca, kao i strategije za osvajanje njihovih srca.

Kao key note speakera organizatori dovode Tonyja Durhama iz Velike Britanije, nezavisnog konzultanta, trenera i predavača na konferencijama i korporativnim događajima koji će pokazati kako s temom influencing shopper behaviour razumjeti način na koji kupci obrađuju informacije i ponašaju se u maloprodajnom okruženju. Tony je razvio koncept regionalnih centara za prvi trenutak istine (FMOT) u kojima se sve relevantno znanje kupaca i najbolja prakse prema kategorijama mogu smjestiti i upotrijebiti za podizanje standarda u trgovinama.

Pridružite se i saznajte kako će izgledati dizajn, prezentacija i plasman proizvoda u razdoblju koje dolazi.

U svijet neuromarketinga uvest će nas Dalibor Šumiga, specijalist za bihevioralni marketing i osnivač agencije Promosapiens – prve bihevioralne agencije u Adria regiji s temom ‘Podsvijest kupuje, mi samo guramo kolica’. Svi sudionici imat će priliku sudjelovati u istraživanju u neurolaboratoriju gdje će uz neuroznanstvenice, koristeći GSR, saznati podsvjesne reakcije na najpoznatije FMCG brandove u regiji.

Imat ćete priliku poslušati i Zorana Šimunića, predsjednika uprave Naše klasje, koji će u prezentaciji ‘Odluči, kreni i nemoj odustajati!’ pokazati koliko je bitan konstantan i kvalitetan rad s nečim što voliš, što onda rezultira i postajanjem predvodnikom u proizvodnji svježe tjestenine.

M. S.


Tagged: , , , , , , ,