U suradnji s Nakladom Ljevak darujemo 1 čitatelja/icu knjigom Marte Dzido – ‘Naslada’.U subjektu navedite: FDAR2
a u tekstu: vaše ime i adresa broj telefona vaš razlog
Šaljite na mail: [email protected]
Posjetite našu facebook stranicu Fama i kliknite ‘sviđa mi se’!
Vaše mailove šaljite do 2. veljače
Imena dobitnika s najoriginalnijim odgovorima bit će objavljena 3. veljače
Za dodatne upute i obavijesti obratite se na: [email protected]
‘Naslada’ je ljubavna pjesma o žudnji i toliko snažnoj privlačnosti da nadilazi granice vremena i prostora te stvara vlastitu verziju zbilje. Marta Dzido je napisala knjigu o tome kakav je užitak biti žena.
Roman o dvoje ludo zaljubljenih tinejdžera u Poljskoj 1990-ih, vremenu prije facebooka i instagrama, kad su se ljubavna pisma pisala olovkom na papiru, kad su se fotografije snimale na film, a da bi se telefoniralo morao si stati u red pred telefonskom govornicom.
Ljubavna priča dvoje mladih Poljaka odvija se u preddigitalnom svijetu lišenom žurbe, u kojem čekanje pojačava ljubavnu čežnju i nestrpljenje mladih ljubavnika koji se ne boje prelaziti granice, koji žele iskusiti sve što je moguće, a ponajprije istraživati vlastitu tjelesnost. Negdje u pozadini njihovih misli pomalja se svijest o kraju svijeta koji bi trebao nastupiti 2000. godine, kad komet udari o Zemlju i prouzroči uništenje naše civilizacije.
Marta Dzido (rođena 1981.), spisateljica i autorica dokumentarnih filmova, diplomirala je na Poljskoj filmskoj školi u Łódźu. Autorica je romana ‘Śladu po mamie’ (2003.), ‘Małźa’ (2005.), hiperteksta ‘Matrioszka’ (2013.) i publicističkog naslova ‘Women of Solidarity’ (2016.). Bila je direktorica fotografije u dokumentarcu ‘Underground Women’s State’ (2009.), koredateljica filma ‘Downtown’; (2010.), dokumentarca nagrađenog nagradom Hollywood Eagle Documentary 2011. godine te scenaristica, pomoćnica redatelja i montažerka filma ‘Solidarity according to Women’ (specijalna nagrada Poljskog filmskog instituta Krzysztof Kieślowski Beyond Borders 2014. godine) i dokudrame ‘Women Power’ (2018.)