dm: Promet veći od pola milijarde eura

Članovi Uprave dm-a u zagrebačko trgovačkom centru Supernova predstavili su rezultate poslovne godine 2023./2024.

Ostvaren je rast prometa od 17,46 % u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, dosegnuvši 518 milijuna eura. Nastavljen je trend rasta u online prodaji i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda, a broj kupaca koji u jednom danu posjete dm premašio je 100.000.

‘Iza nas je još jedna poslovna godina u kojoj je dm ostvario rast svih ključnih poslovnih pokazatelja. Više od 9,3 milijuna eura uložili smo u razvoj prodajne mreže i dm online shopa, a kako bismo kupcima osigurali povoljne i stabilne cijene u sklopu koncepta Dobre cijene u svako vrijeme, u trajno sniženje cijena uložili smo više od 5 milijuna eura. U ovoj ćemo poslovnoj godini nastaviti ulagati u cijene i širenje novog koncepta prodavaonica, kako bismo doprinijeli još jednostavnijoj i ugodnijoj kupnji u dm-u’, istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić.

Promet u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) dosegnuo je 15,55 milijuna eura i time nadmašio lanjski za 20,39 posto. OTC proizvodi danas su dostupni u dm online shopu te u OTC kutcima u 58 prodavaonica.

Online prodaja dm-a ostvarila je rast u svim segmentima. Promet dm online shopa rastao je za 59,39 %, dok je broj online kupnji dosegnuo 248.469, što je rast od 48,68 %. Više od dvije trećine online kupnji obavljeno je putem aplikacije ‘Moj dm’, što čini više od 70 % ukupnog prometa online shopa. Uvođenjem e-računa te omogućavanjem odabira vremena preuzimanja ekspresnih narudžbi u odabranoj prodavaonici, dm je omogućio još bolju integraciju online i offline poslovanja.

Proizvodi dm marke i prošle su poslovne godine bili najprodavaniji u prodavaonicama dm-a i dm online shopu te je svaki drugi proizvod bio od dm marke. dm marka ostvarila je gotovo 30 % udjela u ukupnom prometu dm-a, a svaki drugi proizvod prodan u dm-u bio je proizvod dm marke.

Briga o kupcima, djelatnicima i zajednici i u protekloj poslovnoj godini bila u fokusu dm-a, što su prepoznali i kupci. U usporedbi s 12 drugih trgovačkih lanaca, svaki drugi ispitanik smatra da dm najviše brine o potrebama kupaca (54 %), a ispitanici smatraju da dm najviše ulaže u lokalnu zajednicu (40 %) i zaštitu okoliša (47 %).

Odnos prema djelatnicima već dugi niz godina dm izdvaja od konkurencije, što je u ovogodišnjem istraživanju potvrdilo 80 % ispitanika, koji smatraju da dm najviše brine o svojim zaposlenicima. U protekloj poslovnoj godini dm je zaposlio 377 novih djelatnica i djelatnika, kojima uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama od 1813,32 eura, nudi i brojne benefite te prilike za edukaciju i napredovanje.

Članovi Uprave osvrnuli su se na društveno odgovorno poslovanje u kojem je fokus stavljen na menstrualno zdravlje žena, istaknuvši da je dm u prošloj poslovnoj godini zajednicu podržao sa 147 donacija vrijednih više od 439.000 eura.

‘Doprinos kvaliteti života i zdravstvene skrbi oduvijek je bio u centru naših društveno odgovornih aktivnosti, a tijekom protekle godine fokusirali smo se na menstrualno zdravlje. S ciljem podizanja razine znanja o menstrualnom zdravlju i promjeni percepcije menstruacije u javnosti trajno smo snizili cijene menstrualnih proizvoda dm marke Jessa za najmanje 13 %, a u natječaju {ZAJEDNO} za bolje sutra odabrali smo osam projekata čiju smo realizaciju podržali s više od 80.000 eura. Na dvjema dm ženskim konferencijama i u drugoj seriji dm podcasta okupili smo ugledne stručnjake koji su odgovorili na važna pitanja o ženskom zdravlju te s kojima smo razgovarali o temama koje još uvijek nisu dovoljno zastupljene u javnosti’, izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.

Poslovnu godinu 2024./2025. dm je započeo sa 178 prodavaonica u 66 gradova, 2179 djelatnica i djelatnika te kao jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom. U ovoj poslovnoj godini dm u razvoj poslovanja planira uložiti više od 16 milijuna eura.

F. M. / Foto: Anto Magzan


Tagged: , , , , , , , ,