Enosophia: Martinje na drugačiji način

Slavonska vinarija Enosophia organizirala je proslavu Martinja u Business Clubu 5 na 14. katu Sky Office Towera u Zagrebu.

Sve je počelo edukativnom radionicom ‘Otkrivanje blaga – Frankovka kroz vrijeme’ pod stručnim vodstvom enologa i direktora vinarije Martina Kovačevića, koji je ljubitelje ove sorte uveo u proslavu samo nekoliko sati prije 11. studenoga kad i službeno počinje blagdan sv. Martina. 

‘Kao vinarija imamo dugu i uspješnu tradiciju proizvodnje vina od Frankovke. Misija nam je da vina od ove sorte dostignu status koji imaju omiljene crne sorte na tržištu Hrvatske, posebno jer predano kreiramo posebna vina, osvajamo brojne nagrade i priznanja’, rekao je Kovačević ne krijući oduševljenje interesom za radionicu kojom se Frankovka dodatno približila ljubiteljima vina i vinskim znalcima.

Tijekom vertikalnog kušanja Frankovke, koja se s pravom naziva crna sorta Hrvatskog istoka, posebnu pažnju prisutnih privukle su nagraživana Lingua Franka 2020 iz linije Miraz 2019, ali i prva Ledena berba od Frankovke u Hrvatskoj (2016.). Vinoljupce je posebno iznenadila Frankovka Miraz iz berbe 2012. koja je jaka, koncentrirana i robusna s razvijenim tercijarnim arome, kojima dominiraju čokolada, kava, koža i džem od višnje. Iako je vinarija od tada promijenila stilistiku Miraza, mnogi su se složili s time kako je ovo vino jedinstven primjerak koji dokazuje potencijal sorte i terroira.

Nakon radionice domaćini su svojim partnerima, kupcima, novinarima i ostalim prijateljima vinarije priredili zabav. Na prigodno dizajniranim gastro stolovima našle su se tradicionalne slavonske kobasice na moderan način, ali i steakovi koji su se sljubili s Mladom Frankovkom. Martinje je ovaj put bilo u modernom ruhu, uz glazbenu kulisu DJ-a i obogaćeno nastupom stand up komičara Saše Turkovića.

‘Martinje je kruna vinogradarske godine, nakon njega slijedi kratak odmor za vinogradare i zato prakticiramo proteklu godinu proslaviti baš na Martinje. Naše proslave svake godine radimo na novim mjestima, s drugačijom temom, s raznim iznenađenjima, ali uvijek s dragim ljudima i prijateljima’, izjavio je direktor prodaje i marketinga Josip Pavičić, koji je samo jedan od ključnih ljudi u timu ove tvrtke. Naime, vinarija Enosophia postaje prepoznata po mnogim inovacijama, ali i srdačnosti svojih zaposlenika koji su pokretačka snaga ovog brenda. 

 A. P. / Foto: Nikola Zoko i Kristina Samardžić


Tagged: , , , , , , , ,