Fashion Week Zagreb: Novi koncept

U zagrebačkoj kavani Johann Franck predstavljeni su dizajneri, kampanje i novi koncept modne manifestacije Kaufland Fashion Week Zagreb (KFWZ), koja će se održati 8. i 9. lipnja na terasi te kavane.
KFWZ kampanja 6-2015‘Nakon nekoliko sezona imamo novi modni dom koji će našim gostima i dizajnerima pružiti jedno novo, drugačije i intimnije modno iskustvo. Želja nam je kolekcije dizajnera ove sezone predstaviti  manjem broju izabranih gostiju, pravim ljubiteljima mode i kupcima. Cijeli koncept, zajedno s novom lokacijom podsjeća na nekadašnja gradska predstavljanja kolekcija domaćih dizajnera na kultnim stubama Gradske kavane gdje se i odvija i cijela priča naše kampanje starog Zagreba u kojoj glavne uloge imaju Vedrana Linardić, Jure Radnić, Lujo Kunčević i Ardian Hasani’, rekla je Sarah Josipović, direktorica Fashion Weeka Zagreb.

KFWZ otvorit će revija Marije Cvitanović, koja je sa svojim brendom Marka ostvarila suradnju s Pounjem, a prvi dan događanja zatvorit će revija zločestog dečka domaće modne scene Tonija Rica pod nazivom ‘Montura za na misu i poć u šćetu’. Drugi dan revija otvara Marina Lacković sa svojom markom Larie, koja će predstaviti kolekciju inspiriranu zlatnim dobom Hollywooda, a zatvoriti bezvremenska modna umjetnica i kiparica Ivana Popović. Svojim kolekcijama jesen/zima 2015. odabranoj publici predstavit će se i nekadašnje pobjednice Next Generation natječaja Sara Lončarić by blackpearl, Matea Jukić  by Croatica, Simone Manojlović, Natalija Smogor, jedna od pobjednica Modnog ormara Mirjana Klepić, Božica Medić Juraković by Axa, Igor Galaš & Mario Treščec, Mandali Mendrila, Ana Kujundžić, Martina Herak te modna škola Profokus – Nika Čuić, Martina Kovač, Snježana Sirovica, Petra Stojanović, Danijela Valetić Sever i Nikoline Ribarić. Svi oni još će jednom pokazati zašto hrvatski dizajn defintivno ima svoje mjesto i izvan Lijepe naše.

Predstavljena je i humanitarna akcija koja će se odvijati tijekom događanja, a koju organizira novi partner događanja Kaufland. S obzirom na njihov koncept ‘Iz ljubavi prema Hrvatskoj’, zbog kojeg su se i odlučili poduprijeti domaći modni dizajn, odlučili su proširiti svoju humanitarnu akciju. Za svaku svoju fotografiju s porukom, koju posjetitelji KFWZ-a pošalju uz objašnjenje zašto vole Hrvatsku, donirat će pet kuna Dječjem eko selu i Crvenom križu.

KFWZ

Tagged: , , , , , , , , , ,