Hokejaši Medveščaka: Najbolji klupski sportski brend

Uzbuđenja i slavljeničke atmosfere nije nedostajalo u slovenskom Portorožu, nakon što je petu godinu zaredom titula ‘Sporto brend 2017’ u kategoriji ‘Najbolji sportski klub u Hrvatskoj’ pripala Klubu hokeja na ledu Medveščak Zagreb.U jakoj konkurenciji između hrvatskih klubova GNK Dinamo Zagreb, VK Jug CO, RK PPD Zagreb i NK Rijeka, zagrebački Medvjedi odnijeli su pobjedu i još jednom dokazali da ih se, unatoč svim hokejaškim izazovima, teško može uhvatiti na tankom ledu. Ovome u prilog govori i osvojeno priznanje za jedan od TOP3 najbolja sportska brenda u regiji, uz NK Maribor iz Slovenije i FC Crvena zvezda iz Srbije.

Sporto Brands Awards za najboljeg sportaša, sportašicu i sportski klub te Sporto Awards u nekoliko kategorija, koje uključuju sportska sponzorstva, događaje i medijske komunikacije, dodjeljuju se u sklopu godišnje Sporto Konferencije o marketingu, komunikacijama i sponzorstvima u sportu.

‘Izreka kaže kako šampioni nastaju onda kada nitko ne gleda i onda kada je najteže. Medveščak je petu godinu zaredom pokazao da se unatoč svim situacijama na koje svakodnevno nailazimo može ostati i mora biti profesionalan. Promjenu iz ruskog KHL prvenstva u srednje europski EBEL prihvatili smo kao pozitivan izazov i zajedno s našim partnerima, sponzorima i navijačima pokazali kako vrijednost brenda počiva na timskom radu, na profesionalnosti onih koji rade u klubu, povjerenju onih koji sponzoriraju klub i odanosti onih koji svim srcem vole i navijaju za svoj klub. Ova nagrada za nas znači zajedništvo, povjerenje, odgovornost i to je ono što uz sve nas koji smo uz klub – momčad, navijače, sponzore i djelatnike, ovaj Medveščak čini velikim i najboljim’, istaknuo je prilikom preuzimanja Sporto nagrade direktor komunikacija i marketinga KHL Medveščak Zagreb Ranko Vučinić.

Sporto konferencija se od 2004. godine već tradicionalno održava krajem studenoga u Portorožu u Sloveniji i okuplja najveće sportske stručnjake iz Europe i svijeta. Sporto Brands nagrada za Hrvatsku, Srbiju i regiju dodjeljuje se posljednjih pet godina, u kojima je zagrebački Medveščak svaki puta odnio pobjedu. Posebnost ove nagrade jest što za pobjednike ne glasuje stručni žiri već se pobjednici biraju ispitivanjem javnog mišljenja o sportu i sportskim brendovima, koje u cijelog jadranskoj regiji provodi Institut za istraživanje tržišta Mediana. Za potrebe istraživanja kvalitete brenda i odabir najboljih Sporto brendova po izboru javnosti razvili su metodologiju koja uključuje osam (ocjenjivačkih) elemenata: prepoznatljivost, sportski uspjesi, globalni kontekst, osobnost, atraktivnost imidža kluba, kvaliteta i kvantiteta javnih istupa te percepcija javnosti.

Ranko Vučinić ove je godine u radu Sporto konferencije sudjelovao i kao član stručnog Sporto žirija koji je birao pobjednike u području sportskih sponzorstva, sportskih događaja i medijskih komunikacija u sportu iz cijele regije.

J. G.



Tagged: , , , , , , , , , , , ,