Hrvatski produkt dizajn u svjetskom trendu

Hrvatski produkt dizajn u skladu je s vremenom i svjetskim trendovima. Upravo novi proizvodi pokazuju kako na naše dizajnere i proizvođače itekako možemo računati u budućnosti. Izvrsni produkti i postav hrvatske Zajednice za industrijski dizajn (ZzID) Hrvatske gospodarske komore ovih dana na Belgrade Furniture Fair 2018. malo koga ostavljaju ravnodušnim.Neki od proizvoda koji će zasigurno privući veliku pažnju su: Sekreter Secret Area koji je suvremena interpretacija sekretera temeljena na njegovoj povijesnoj tipologiji. Ovaj prostor idealan je za toliko potrebnu izolaciju u današnjem vremenu. Intiman je prostor za rad, promišljanja, koncentraciju i komunikaciju.

Urban stolna lampa sastoji se od drvene baze i metalnog sjenila ukrašenog geometrijskim oblicima. Istražuje estetiku metala, geometrije, transformacija istih svijetlom. Lounge chair Cage – metalna je stolica izrađena od čeličnih šipki i cijevi. Prozračna je, ali izuzetno čvrsta konstrukcija. Mondum Mediterraneo tegla za biljke je sistem tegli koji se fizički lako i konceptualno adekvatno može prebacivati iz interijera u eksterijer. Ab Ovo jajoliki stolić kao podsjetnik je na osjetila od kojih sve počinje.

‘Skelnom konstrukcijom kao vizualno primarnim elementom ukazuje se na gradnju Zajednice za industrijski dizajn, dok se vizualno profinjenim načinom predstavljanja njezinih članica, autora i produkata ističe sinergija Zajednice i njezinih članica’, izjavila je predsjednica ZziD-a Silvia Jonjić.

Mondum Mediterraneo, autor Zoran Jedričić

Ovi i drugi proizvodi izloženi su upečatljivim i višeslojnim konceptom izlaganja koji potpisuje tim Retail Solutions, koji predstavlja novi smjer djelovanje, novi vizualni identitet koji je osmislio studio Borčić te novi interaktivno-edukativni segment samog postava štanda na BFF-u.

Nastup je naših dizajnera organiziran je kao dio projekta Hrvatske gospodarske komore ‘HR.izvoz – s HGK do stranih tržišta’ sufinanciranog sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj, kojem je cilj putem potpore HGK potaknuti jači iskorak hrvatskih malih i srednjih poduzeća na strana tržišta.

‘Ovo je ujedno i odlična prilika da hrvatski produkt dizajneri predstave svoje inovativne proizvode i dokažu da hrvatski dizajn itekako može biti konkurentan. Ne sumnjam da će dogovoriti i nove suradnje na međunarodnoj razini’, najavila je Jagoda Divić iz HGK.

Upoznavanje s radom ZzID-a upotpunjeno je akustičnom instalacijom gdje se audio reprodukcijom ‘Citata i misli o dizajnu’, zaokružuje iskustvo posjetitelja.

S. C.


Tagged: , , , , , , , , , ,