Jako Andabak: Turizam u ‘novo’ doba – izazovi i vizije sezone

U dvorani zagrebačkog Kongresnog centra Forum održan je Adria Business Network #12 u organizaciji poduzetnica Željke Barišić, vlasnice Forca Digital Agency i Kristine Krstinić, vlasnice Mikris Project Managementa.

Cilj događaja je poslovno umrežavanje u Hrvatskoj i regiji, stvaranje poslovnih prilika te poticanje kontinuirane edukacije. Događaj nudi mogućnost da se svi sudionici bolje upoznaju te u neformalnom dijelu kvalitetnije i ciljano umrežavaju.

Gost predavač bio je Jako Andabak, vlasnik najvećeg hotelskog lanca u srednjoj Dalmaciji, Bluesun Hotels & Resorts, koji čini 11 hotela, četiri turistička naselja i jedan kamp gdje kombinira dugogodišnja iskustva i turističke tradicije Brela, Tučepa, Bola, Supetra i Starigrada Paklenice, pružajući inovativnost, novu tehnologiju i implementaciju međunarodnih standarda.

Jako Andabak za čije se predavanje tražila stolica više, osvrnuo se na svoje školovanje, prve poduzetničke korake i motive. Kvaliteta je kaže, i to prvenstveno kvaliteta usluge, ono na čemu sve počiva, bez obzira o kojem se sektoru radi. Iz nje proizlazi zadovoljan gost, koji se vraća, a kapital raste, a onda ga je moguće ulagati i dalje, naravno, u podizanje kvalitete. ‘Hrvatska zaslužuje viši nivo kvalitete od onoga s čime trenutno raspolaže – ono što imamo itekako otvara mogućnosti da kroz turističke usluge privuče i primi goste više platežne moći. Što znači ulaganje? Ono prvenstveno ne ide u uređenje soba, već prvo u ljude, kako bi oni mogli pružiti vrhunsku uslugu, potom u okoliš jer gost ne želi golemi objekt, stvoren za masovni turizam, on treba doživljaj, autentičan Mediteran i za njega je spreman dobro platiti.’

Osvrnuo se na sezonu 2020. koja je najviše pogodila hotelijerski sektor, a koji je radio u potpuno izmijenjenim, novim uvjetima gdje se sustav hotelskih operacija promijenio gotovo iz temelja i svi su se morali, gotovo preko noći prilagoditi. Bez obzira na nju, gledajući samu špicu sezone koja je pokazala da je oporavak moguć, osobito ondje gdje se nudio kvalitetan proizvod, smatra da će kroz dvije godine, primjenom cjepiva i normalizacijom situacije brojke dosegnuti ponovno one odlične iz 2019.‘Iznimno smo zadovoljne predavanjem gospodina Andabaka zbog kojeg se tražila, ne stolica više, nego dvorana više. Iz svog bogatog životnog i poduzetničkog iskustva naš gost se osvrnuo na same početke svog poslovanja, komentirajući potom situaciju vezanu za turizam i nadolazeću sezonu. Njegovim promišljanjima pridružio se velik broj prisutnih u publici sa svojim pitanjima. Naše posjetitelje u najvećem postotku čine etablirani poduzetnici, no ovaj put smo imali i studente Visoke škole Aspira koji su svojim pitanjima potaknuli zanimljivu raspravu te u cijeli događaj unijeli jednu novu energiju’, rekla je Željka Barišić.

Kristina Krstinić o događaju ima sljedeće mišljenje: ‘Iznimno mi je drago da je naš gost bio tako velik i uspješan poduzetnik kao što je Jako Andabak. Odziv je bio odličan i dvorana je bila puna znanja željnih ljudi. Saznali smo da je kontrola kvalitete usluge i usklađivanje interesa najvažnije u poslovanju te da zadovoljni zaposlenici vode ka zadovoljnom gostu, a to rezultira rastu tvrtke i brenda.’

Dijamantni partner događaja je A1; srebrni sponzori su FINA i ManpowerGroup; pokrovitelji događaja su Poliklinika Bagatin, Kongresni centar Forum Zagreb i Kreativ info; partneri su Vladimir Abicic Photography, Aero Print, Kupinovo vino – Kupilek, vina Valenta i My My Concept.

Medijski partneri događaja su časopis i portal Poduzetnik, časopis i portal Zaposlena, Netokracija, She.hr, Zagrebonline.hr, Story.hr, Rep.hr, Glas Istre, Flash.hr, Moja Domovina, Total Croatia News, Fama, ZgExpress i Radio 92 FM.

P. R.


Tagged: , , , , , , , , , , ,