Kampanja Za veću vidljivost ženskih sportova

Započeo je prvi dio kampanje u sklopu projekta ‘Za veću vidljivost ženskih sportova u elektroničkim medijima’ koji će trajati dva tjedna. U sklopu kampanje prikazat će se na nacionalnim i lokalnim TV postajama po dva video i radijska spota.

Cilj ovoga projekta je afirmacija ženskog sporta u društvu, posebno kolektivnog i njegovo veće medijsko praćenje, čime se podiže svijest javnosti o važnosti vidljivosti ženskih sportova u medijima. Kampanjom se želi osigurati i veća vidljivost ženskog sporta u vijestima i na sportskim kanalima, povećati dužina govora sportašica u sportskim vijestima, predstaviti žene i kao sportašice, trenerice, izbornice, sportske novinarke, sutkinje i/ili sportske entuzijastice te omogućiti im da slobodno odabiru sportove kojima će se baviti, posebice onima koji se tradicionalno smatraju muškim.

U sklopu kampanje, u raznim TV i radio emisijama gostovat će ambasadori i ambasadorice projekta: Danira Bilić, naša proslavljena košarkašica; Anđa Jelavić, izbornica hrvatske ženske košarkaške reprezentacije; Andrea Ivančević, atletičarka; braća Martin i Valent Sinković, veslači; sestre Ana i Lucija Zaninović, tekwandoašice i boksač Filip Hrgović te predstavnici Agencije za elektroničke medije, Hrvatskog olimpijskog odbora i Ureda za ravnopravnost spolova, koji zajednički provode ovu kampanju i cijeli projekt.

Važno je da mediji, koji imaju veliku moć i snagu, predstavljaju različite vijesti iz područja i ženskog i muškog sporta podjednako, a sve s ciljem da se izbjegnu stereotipi koji mogu dovesti do predrasuda prema ženskom sportu. Veća vidljivost u medijima zasigurno bi predstavljala snažan poticaj razvoju ženskog sporta i uključivanju većeg broja žena u sportske aktivnosti.

A. M.


Tagged: , , , , , , , , , , , , ,