Manje je više: Novi koncept uživanja u vinu

Manje, ali bolje! – bit će glavna krilatica među vinoljupcima, kažu stručnjaci koji prate vinsku scenu. To se ne odnosi samo na kvalitetu vina, već i sam ugođaj uživanja u vinskim kapljicama.Tako će jačati koncept vina kao dijela obroka; promišljena, umjerena konzumacija usmjerena na hranu i ‘društvo dijeljenja’, zajedničko kuhanje, pa i zajedničko uživanje u hrani i vinu, a sve u granicama dobrog ukusa. Pit će se manje alkohola, ali će se uživati u društvu i kvalitetnim lokalnim proizvodima. To se već sada osjeti na policama trgovina na kojima je sve više vina odlične kvalitete i vrlo pristupačnih cijena.

‘Proizvođači vina moraju se na neki način izdvojiti kako bi se kupac između stotina boca u trgovinama odlučio baš za njihovu. Danas su oblik boce i dizajn etikete iznimno važni’, ističe Luka Vrga, član Uprave Osilovca, tvrtke u čijem je sastavu Feravino, vinarija koja je prije dvije godina redizajnirala svoje poznate tradicionalne linije Diku i Miraz i podarila im modernije, razigranije etikete inspirirane slavonskim motivima, a novi pjenušci Grasecco i Francesca potpuno su drugačijeg dizajna. Njihova urbana, mladenačka i razigrana etiketa privlači na prvu i zaintrigirat će i one kojima pjenušac nije prvi izbor.

‘Etiketa Grasecca i Francesce inspirirana je našim potrošačima. Ljubitelji vina ne traže samo ono vrhunske kvalitete. Traže puno više – traže priču. Stalo im je do utemeljenosti brenda i njegovog vizualnog identiteta. Slijede ga, o njemu razgovaraju i s njim se identificiraju’, zaključuje Vrga.

A prema najavama marketinških stručnjaka u vinskoj industriji i oni koji nisu poznavatelji vina moći će odabrati nešto po svom ukusu. Naime, uskoro će se proizvoditi boce s naljepnicama koje ćemo moći skenirati pametnim telefonima i tako dobiti točne informacije kako je, kada i gdje vino proizvedeno.

L. P.


Tagged: , , , , , , , , , , , , ,