Maraschino Kiss: Ljetni koktel s potpisom

U Muzeju stakla u Zadru tvornica Maraska predstavila je novi signature drink pod nazivom Maraschino Kiss.

Ovim potezom Maraska kultnom zadarskom likeru planira vratiti stari sjaj te ga učiniti suvremenim i prilagoditi potrebama današnjeg potrošača.

Maraschino nosi u sebi opušteni duh Mediterana, šušur i lepršavost, sve ono što je potrebno za savršeno dalmatinsko ljetno piće. Maraschino je klasik, a klasici nikada ne izlaze iz mode, samo im je potrebno dati novi twist. Baš je zato Maraska zajedno s koktel-majstorom Marinom Nekićem osmislila signature drink Maraschino Kiss koji je kreiran tako da možete uživati u njemu kada god to poželite. Sve što vam treba jest zadarski Maraschino, mineralna voda, Amarena sirup i svježi limun ili limeta.

‘S velikim poštovanjem prihvaćamo obavezu da Maraschino vratimo u restorane, kafiće, klubove, ali i kužine naših Zadrana, i svih onih koji će tek upoznati ovaj eliksir od višnje maraške izvan Zadra. Miks drink pića i kokteli popularniji su nego ikada prije, tim tragom nastao je i Maraschino Kiss jer smo prepoznali potrebe tržišta. Vjerujemo u njegov uspjeh’, izjavio je Stjepko Hlevnjak, direktor Maraske.

Liker od višnje maraske, specifične za područje Zadra i okolice, u 19. stoljeću slovio je kao zadarski izvozni proizvod broj 1. Bio je sastavni dio dvorskih zabava europskog plemstva, nije bilo neobično čak da ni sam princ od Walesa, George V. osobno preuzme veliku narudžbu u Zadru.

Njegova popularnost nastavila se i kasnije, služen je na potonulom Titanicu, nisu mu mogli odoljeti ni intelektualci poput Ernesta Hemingwaya, Charlesa Baudelairea, Honoréa de Balzaca te glumci i redatelji kao što su Charlie Chaplin i Orson Welles.

‘Prije no što krenemo u osvajanje cijele Hrvatske i svijeta, željeli smo Maraschino Kiss prvo predstaviti Zadranima i Zadrankama s ciljem da postane piće broj jedan na svim zabavama i druženjima. Vaše mišljenje nam je izrazito važno i cijenimo ga. Vjerujemo kako ćete prepoznati naš trud i Maraskinu kvalitetu’, naglasila je Nina Stanić, članica Uprave Stanić grupe za marketing.

A. K. / Foto: Aplauz


Tagged: , , , , , , , , ,