U Dubai World Trade Centeru održan je Private Label Middle East, najveći sajam MENA regije posvećen robnim markama i ugovorenoj proizvodnji.
Okuplja sudionike iz 40 zemalja, među kojima više od 200 dobavljača predstavlja preko 600 robni marki, a Orgula je jedini predstavnik iz Hrvatske.
‘Naša nova linija proizvoda Grand Selection na ovogodišnjem izdanju sajma Private Label Middle East privukla je značajnu pozornost, posebno motiv suhozida koji se nalazi na etiketama novih proizvoda, baš kao i izdanje maslinova ulja s jestivim listićima zlata, a kupci su zainteresirani i za naš cvijet soli. Ovo je velika prilika, ne samo za predstavljanje našeg brenda i proizvoda nego i zbog činjenice da smo jedini iz Hrvatske na ovom sajmu, i to s važnom misijom – upoznati bliskoistočno tržište s visokokvalitetnim hrvatskim maslinovim uljem. Naravno, benefit našeg izlaganja je i uspostava novih poslovnih kontakata i razmjena ideja’, poručio je Pjero Zekan, direktor tvrtke Orgula.
U razgovorima s kolegama iz industrije, ističu iz Orgule, prepoznaju da se Hrvatsku povezuje s vrhunskom gastronomijom i kvalitetnim maslinovim uljem, što je svakako asocijacija na Lijepu našu. Na razvoju nove linije proizvoda ekstradjevičanskog maslinova ulja Grand Selection, koja objedinjuje dva proizvoda – ekstradjevičansko maslinovo ulje s jestivim listićima zlata i bez njih, Orgula je radila marljivo proteklih mjeseci, pripremajući se upravo za premijeru u Dubaiju.
‘Ponosni smo na našu dalmatinsku tradiciju, stoga smo odabrali motiv suhozida kao simbol linije Grand Selection. Željeli smo naglasiti ljepotu i funkciju suhozida, kao i našu predanost proizvodnji vrhunskih maslinovih ulja. Suhozidi, naime, već vjekovima čuvaju masline u Dalmaciji. Sagradile su ih vrijedne ruke dalmatinskih maslinara koji su škrtu zemlju čistili od kamenja kako bi napravili mjesta za maslinu čiji plodovi daju ovu vrhunsko maslinovo ulje. Ova je godina za nas bila izvrsna po mnogočemu. Među uspjesima na koje smo toliko ponosni čak su tri nova proizvoda u našem portfelju, linija Grand Selection te Junior BIO ekstra djevičansko maslinovo ulje’, komentirala je Nataša Zekan, direktorica operacija Orgule.
Proizvodi predstavljeni u Dubaiju uskoro će se, kroz različite radionice sljubljivanja, prezentacije i degustacije, predstaviti i hrvatskoj javnosti te naći i na webu Orgule.
Orgula, tržišni lider, uz različita maslinova ulja (ekstradjevičanska, BIO maslinovo ulje, aromatizirana ulja), ima bogat portfelj brojnih drugih proizvoda – od aromatiziranih morskih soli, poput one s crnim tartufom, do raznih balzamskih octa napravljenih od biranih vinskih sorti. Misija Orgule je ponuditi visokokvalitetno maslinovo ulje po pristupačnoj cijeni, istodobno poučavajući o svim njegovim blagodatima. Orgulina su ekstradjevičanska maslinova ulja u Hrvatskoj već četiri godine zaredom najprodavanija, što potvrđuju podaci iz NielsenIQ-ova godišnjeg praćenja maloprodajnog tržišta. Orgula ekstra djevičansko maslinovo ulje Zlatno 500 ml u svibnju je osvojilo zlatnu medalju na natjecanju Berlin Global Olive Oil Awards 2023. Riječ je o prestižnoj europskoj nagradi za maslinova ulja globalnog dosega, a Orgula je ovim zauzela zasluženo mjesto na prestižnoj listi Elite Olive Oils Global.
A. M. / Foto: ABC