Nama i Alma na zaustavile promet na Ilici

Šest nasumce odabranih Naminih kupaca modna savjetnica i stilistica Alma Premerl Zoko pretvorila je u šest neodoljivih lica špice. Pred centralnim izlogom robne kuće Nama ove bila je tolika gužva da je u jednom trenutku i tramvaj zastao.Zagrebačka modna špica subotom imperativ je mnogih Zagrepčanki i Zagrepčana. Na njoj se pije kavica, sreću prijatelji i promoviraju modni trendovi svake sezone. U tom duhu nastao je zajednički projekt ‘Nama i Alma na špici’, kroz kojeg su najdugovječnija domaća robna kuća i modna savjetnica i stilistica Alma Premerl Zoko zajedno odlučili pokazati što odabrati i kako kombinirati od modnih imperativa ove sezone.

Mjesto radnje glavni Namin izlog na Ilici ove subote se pretvorio u fashion platformu za kompletan make over. Nasumce odabranih šest Naminih kupaca, pred brojnim Zagrepčankama, stilistica Alma Premerl Zoko sa svojim je timom pretvorila u prava Lica špice.

‘Zapravo, uvijek mi je bila želja pokazati stvarnim ženama kako se odjenuti za određenu prigodu, ali i dokazati da je moda u različitim veličinama i prilagodljiva svima. Nama kao sinonim za zagrebački shopping u svojoj ponudi ima odjeću brojnih domaćih modnih brendova, odličnu ponudu obuće, modnih detalja. Bio je gušt raditi outfite i pokazati različite modne stilove’, rekla je Alma.

Kroz četverosatni make over, čiju je atmosferu izborom glazbe podigao DJ Dee, Alma je predstavila svaku od šest Naminih kupaca koje su se prijavile za ovaj make over i promijenila im navike u odijevanju pokazujući kako mogu zablistati i u nekim drugim kombinacijama, ne izlazeći iz svoje komfor zone. Upravo zato su svi modeli nosili hulahupke s uzorcima iz nove kolekcije Jadran čarapa, neodoljive kožne torbice Galko… Kako bi make over bio potpun u beauty kutku by Catrice vizažistica Gina Marinović pokazala je nude trend za dnevni look i trend naglašenih očiju za posebne prigode. Za kosu je bio zadužen Keune, a frizerka Karla Krišto pokazala je nekoliko načina kako napraviti brze svečane frizure, ali i njegovati kosu odličnim Keune proizvodima. Kako bi svi modeli bili fresh pobrinule su se kozmetike Ziaja i Borotalco.

Budući da je pred Naminim izlogom bila velika gužva, koju su stvorile znatiželjne ljubiteljice mode tražeći u Alminim modnim rješenjima inspiraciju za svoj total look i shopping, Franck se pobrinuo za toplu okrjepu promocijom novih kavica. Naravno, na špici!

P. R. / Foto: Nikola Zoko


Tagged: , , , , , , , , ,