Nama i Alma ponovo na zagrebačkoj špici

Već kultni modni event u izlogu zagrebačke Nama, kojeg je osmislila stilistica Alma Premerl Zoko s ciljem da se na konkretnim primjerima, na stvarnim ženama i muškarcima pokažu odjevne kombinacije dostupne na odjelima ove robne kuće, održan je u glavnom Naminom izlogu u Ilici.Upravo njega su popunile ‘žive lutke’ nakon dvogodišnje stanke uslijed pandemije, vraćajući, uz epidemiološke mjere, modu na zagrebačku špicu. U glavnom Naminom izlogu tako je bio smješten beauty korner, improviziran frizerski salon, ali i ‘modni ormar’ iz kojeg je Alma birala odjevne kombinacije za različite prigode u najhladnijem dijelu godine.

Čak sedam modela, od toga pet žena i dva muškarca tako su se prepustili odijevanju po principu ‘od glave do pete’ kako zapravo i izgleda kupovina u Nami. Kako ulazimo u hladniji dio godine, Alma je u svojim kombinacijama pokazala slojevitost, ali i predstavila prave modne zvijezde ove kultne robne kuće, modne brendove Biancu, Street One, Lebek , Micha, Cecil, Tom Tailor, Lineu, ali i modne detalje Lisca. Uz svaku odjevnu kombinaciju stilistica je odabrala prikladnu obuću, dok je vizažistica Paula Golomejić stavila točku na ‘I’ svakog looka Max Factor novitetima. Kad je o kosi riječ, ove je godine moderan volumen pa je frizerka Petra Mićić tijekom eventa pokazala kako izgleda nekoliko vrsta valova i kovrči.

‘Kad pogledate ženski odjel robne kuće Nama, vrlo lako možete pomisliti kako se nalazite u robnoj kući u centru neke druge modne metropole u Europi. Korneri su zanimljivo koncipirani, a u ponudi je velik izbor svjetski poznatih brendova, među kojima su neki i ekskluzivno zastupljeni baš u Nami. Birajući odjeću za ove makeovere kombinirala sam ono što se nalazi na vikend akciji, kako bi brojnim ženama i muškarcima total lookovi bili prava inspiracija za kupovinu kvalitetnog i povoljnog!’, rekla je Alma i ukratko prokomentirala odabrane total lookove. Za dnevne izlaske su tako u fokusu bile haljine različitih stilova upotpunjene toplim jaknama i kaputima, traperice koje savršeno skrivaju obline, a za posebne izlaske koje priželjkujemo tijekom prosinca zablistala je haljina i fini vuneni kaput.

Kad je o muškim modelima riječ, u Naminom se izlogu pričalo o Movemberu, mjesecu pojačane brige o muškom zdravlju, bradama i brkovima, ali i odjeći od prirodnih tkanina dizajniranih u skladu s građom tijela muškaraca ovog podneblja.

‘Radim kao rendžer i živim u skladu s prirodom, pa se uvijek oduševim kad vidim moderne odjevne kombinacije napravljene od kvalitetnih prirodnih tkanina’, rekao je Ivica Jozić, jedan od muških modela u Naminom izlogu koji je s Almom pričao i o Movemberu, muškom mjesecu u kojem dominiraju brade i brkovi, kao ukras na licu s kojim muškarci cijelog svijeta daju podršku osvještavanju muškog zdravlja. Poznato je kako su brada i brkovi lijepi kad su uredni i lijepo stilizirani pa se u frizerskom korneru, pričalo o ‘Mercedesu među šišačima’ novom Braunovom Series 9 šišaču koji je učinkovit i nježan, s jedinstvenim trimerom ProLift koji podiže i reže dugu kosu i dlačice koje leže tik uz kožu.

Tijekom četverosatnog eventa svi su modeli zablistali u punom sjaju i lijepo dotjerani krenuli u gradski đir, a već nove stilizacije u Naminom izlogu, event ‘Nama i Alma na špici’ bit će 11. prosinca od 10 do 14 sati. Želite li sudjelovati, pratite Naminu facebook stranicu i natječaj za prijavu modela.

P. R. / Foto: Nikola Zoko


Tagged: , , , , , , ,