Njemački turizam i 50 godina Lufthanse u Hrvatskoj

Regionalni ured Njemačke turističke zajednice i Lufthansa Grupa, u zagrebačkom restoranu RougeMarin održali su već tradicionalno zajedničko predstavljanje medijima. Njemačka turistička zajednica predstavila je novu promotivnu kampanju ‘Germany Simply Inspiring’, dok je Lufthansa najavila aktivnosti povodom 50 godina poslovanja u Hrvatskoj.Pozdravni govor održao je Bruno Boban, glasnogovornik i savjetnik Veleposlanstva Savezne Republike Njemačke u Zagrebu, a promotivnu kampanju ‘Germany Simply Inspiring’ predstavila je Tijana Đuričić, PR menadžer Regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice.

O novostima iz Lufthansa Grupe govorio je generalni menadžer Bernhard Wodl koji je ceremonijalno razrezao svečanu tortu. Cijelu svečanost predstavljanja Njemačke i Lufthanse popratio je i kreativni rad street art umjetnika Krešimira Golubića Leona koji je njemački simbol – simpatični automobil Trabant pretvorio u urbanu zvijezdu oslikanu turističkim atrakcijama Njemačke i povijesnim Lufthansinim avionom. Kako se Berlin smatra europskim centrom graffiti umjetnosti, tako je ovaj čin grafitiranja prenio dio atmosfere berlinskih ulica.

Hrvatska među deset najbrže rastućih

Prosjek rasta broja noćenja turista koji dolaze iz zemalja jugoistočne Europe je svake godine sve impresivniji. Prije svega prednjače Hrvatska (+14,6%), Rumunjska (+10,1%) i Bugarska (+4,7%). Turistima iz Hrvatske, Njemačka je po market share rezultatima (34%) na prvom mjestu po omiljenosti. O tome svjedoči i porast broja noćenja za 42.000 (+14,6%) u 2016. godini. Najdraže regije hrvatskih turista su Bavarska 34,8%, Baden-Wüttemberg (15,9%) i Hesse (12,2%). Najčešći povod za putovanja su godišnji odmori (42%), poslovna putovanja (31%) te posjeti rođacima i prijateljima (27%). Njemačka je najzanimljivija srednjoj generaciji (35-54 godina) – 52% i mladima (15-34 godina) – 31%. Prosječni turist iz Hrvatske se odlučuje na putovanje duže od četiri noćenja, po danu troši 66 eura, a putuje automobilom (61%), avionom (21%), autobusom ili kombijem (15%) i vlakom (1%).

Tijana Đuričić i Bernhard Wodl

Kampanja Germany Simply Inspiring

Na sajmu turizma u Berlinu (ITB), Njemačka turistička zajednica započela je kampanju pod motom ‘Germany Simply Inspiring’. Tako će do kraja godine putem društvenih mreža i svih raspoloživih online kanala širom svijeta promovirati savjete za putovanja, manifestacije u Njemačkoj i turističke posebnosti svih 16 pokrajina. Kampanja je pokrenuta u bliskoj suradnji s regionalnim marketinškim organizacijama kako bi potražnja za odmorima u Njemačkoj dobila dodatni impuls.
Petra Hedorfer, predsjednica Upravnog odbora Njemačke turističke zajednice, objašnjava: ‘Njemačka je kao turistička destinacija izgradila prepoznatljiv brend i izvrsno je pozicionirana. Otežane okolnosti koje su se u 2016. odrazile na receptivni turizam, u koje ubrajamo ekonomske faktore poput Brexita ili recesije u velikim izvornim tržištima, kao i sigurnosne aspekte, prije svega strah od terorističkih napada, igrat će i u 2017. važnu ulogu na izvornim tržištima. Iz tog razloga težimo da atraktivnost Njemačke kao turističke destinacije stavimo u komunikativnu žižu putem uzbudljivih savjeta za putovanja i da time našim potencijalnim gostima osiguramo dodatne razloge za putovanje’.

50 godina Lufthanse u Hrvatskoj

Ove godine Lufthansa obilježava 50 godina postojanja u Hrvatskoj. Prvi let iz Frankfurta prema Zagrebu, kojim je tada letio Boeing 727 Europa Jet, bio je 25. kolovoza 1967. Od tada Lufthansa preko svojih čvorišta, zračnih luka Frankfurt i München, povezuje Hrvatsku s više od 200 destinacija širom svijeta. Lufthansa Grupa kroz svoje članice: Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa, SWISS i Eurowings nudi globalnu povezanost s više od 11.000 letova tjedno prema 308 odredišta u 103 države svijeta.

Prigodna Lufthansa torta

Lufthansa Grupa posjeduje ukupno 617 zrakoplova te će njezine članice do 2025. godine preuzeti dodatnih 205 novih zrakoplova čime će i dalje pripadati jednoj od svjetski najvećih i najmodernijih zrakoplovnih flota. Nova flota će obuhvaćati 59 ultramodernih i dalekosežnih zrakoplova tipa Boeing 777-9X i Airbus A350-900. Time će se dodatno povećati udobnost putnika, smanjiti potrošnja goriva kao i emisija buke i štetnih plinova.

Tijekom ljetnih mjeseci na ulicama Zagreba imat ćete priliku susresti rikše u Lufthansinim bojama s QR kodom kojim ćete moći ostvariti 20 eura popusta prilikom kupovine sljedeće avio karte.

‘Lufthansa Grupa osim što nudi pouzdanu i visoko kvalitetnu uslugu, također vodi računa o društveno odgovornom ponašanju’, rekao je Bernhard Wodl, Generalni menadžer Lufthansa Grupe za Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju. Tako će prirediti nekoliko dobrotvornih događanja u Centru za rehabilitaciju djece i mladih u Zagrebu, u kojem dnevno boravi njih pedesetak. Osoblje Lufthanse će obojiti zidove prostorija kako bi stvorili ugodnije okružje u svakodnevnom životu djece i mladih iz Centra. Polaznici Centra će istodobno ručno izrađivati foto okvire s porukom 50 godina Lufthanse, koji će se poklanjati na završnom događanju i proslavi godišnjice u rujnu.

M. B.


Njemačka kao turistička destinacija


Tradicionalni šarm Njemačke u bavarskom restoranu Maximilian

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , ,