Nogomet i Žuja se vole

Ožujsko pivo predstavilo je aktivnosti u povodu nadolazećeg nogometnog prvenstva i proslavilo 20 godina prijateljstva s hrvatskim nogometom.Nešto manje od mjesec dana dijeli nas od prvog okršaja hrvatske reprezentacije na velikom nogometnom spektaklu u Rusiji. Ožujsko pivo, kao sponzor hrvatskog nogometa, sprema mnoštvo iznenađenja za ljubitelje nogometa i piva, a predstavio ih je na druženju s medijima u zagrebačkoj Pivani. Održana je i press konferencija s izbornikom hrvatske reprezentacije Zlatkom Dalićem, povodom objave popisa igrača za pripreme za Svjetsko prvenstvo u Rusiji.

‘Ovo je poseban dan jer slavimo 20 godina prijateljstva s hrvatskim nogometom kao i 20 godina od velikog rezultata u Francuskoj, kad su nas Vatreni ostavili bez daha. Ožujsko pivo u svim trenucima bilo je uz nogometaše te smo ponosni što je upravo naša Žuja pivski brend s najčvršćom nogometnom vezom. Ponosni smo što svih ovih godina imamo čast biti vatreni dvanaesti igrač reprezentacije’, istaknuo je Marko Njavro, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare, te je Vatrenima poželio mnogo uspjeha na skorom prvenstvu.

Zlatko Dalić

Atmosfera u Pivani bila je uistinu vatrena, a dodatno je zagrijana brojnim iznenađenjima koja je Ožujsko pivo pripremilo za vjerne navijače i ljubitelje nogometa. Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare, predstavio je aktivnosti koje će Žuja provoditi tijekom nadolazećeg prvenstva: ‘Ovogodišnjim kampanjom ponovno smo spojili ljubav prema nogometu, tradiciju Ožujskog piva, ali i inovativne tehnologije. Poznato je da su se naše kampanje proteklih godina izdvajale kreativnošću te da su viralno prešle granice domaćeg tržišta, a vjerujemo da ni ovoga puta nećemo razočarati. Pravu poslasticu pripremili smo za nogometne znalce te smo obukli Ožujsko pivo u limitirano redizajnirano ruho i na taj način istaknuli 11 najemotivnijih sportskih trenutaka naše reprezentacije kojih se svih ovih godina s radošću sjećamo.’

Žuja je predstavila i aktivaciju ‘Što bi dao?’ kojom je omogućila navijačima reprezentacije i ljubiteljima nogometa da u obliku fotografije i teksta kažu što bi sve dali da naši nogometaši u Rusiji osvoje zlato. Najbolje izjave bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti uručena izborniku Zlatku Daliću prije odlaska u Rusiju. Prikazan je i TV spot ‘Naglavačke’ kojim je Ožujsko pivo svojim prepoznatljivim humorom prikazalo što se sve to u Hrvatskoj okrene naopačke kad počne Svjetsko prvenstvo.

D. J. / Foto: Darko Tomaš




Tagged: , , , , , , , , ,