Ožujsko pivo: Kampanja Što bi dao?

Ožujsko pivo i agencija Degordian lansiraju prvu navijačku kampanju ‘Što bi dao?’, koju će reprezentacija ponijeti sa sobom na Svjetsko prvenstvo.Nogometna kampanja ‘Što bi dao?’ omogućuje svim navijačima reprezentacije i ljubiteljima nogometa da na internetskoj stranici www.stobidao.ozujsko.com predaju prijavu u obliku fotografije i teksta. One najbolje bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti svečano uručena našim reprezentativcima prije odlaska u Rusiju. Navijači svoje prijave mogu predati do 23. svibnja, a vjeruje se kako će te priče našim nogometnim reprezentativcima dati snažan vjetar u leđa i kako će sigurno osvojiti naslov.

U kampanju su se uključila i poznata lica, pa smo tako čuli da bi Ćiro dao život, a Slavko Goluža olimpijsku medalju. Što su rekli Ivan Šarić, Robert Knjaz i Rene Bitorajac možete pogledati u videu.

Ovime želimo pokazati našim igračima da smo spremni dati uistinu mnogo kako bismo ih potaknuli da ostave srce na terenu. Ako osvoje naslov, Hrvatska će biti bogatija za titulu i ‘Sve što bismo dali’, poručuju iz Žuje i Degordiana.

I. R.



Tagged: , , , , , , , , , , , , ,