Pivski muzej i Grif Mikropivovara kao turistička atrakcija

Zagreb je postao bogatiji za novu turističku ponudu u obliku organiziranog obilaska Pivskog muzeja i Grif Mikropivovare. Organizirani posjeti takve vrste idealni su za sve pivske entuzijaste, ali i odlična opcija za team building. Kako bi se ova jedinstvena ponuda predstavila i široj javnosti, organizirano je druženje s predstavnicima medija i turističkih agencija.Pivski muzej je prvi muzej takve vrste u Hrvatskoj, realiziran po uzoru na muzeje vodećih pivovara u svijetu i kao takav vrijedan je svake pažnje. U muzeju se moglo razgledati osam postaja muzeja uz stručno vodstvo Lejle Novalije, studentice pivarstva. Već na prvoj postaji doznali su brojne zanimljivosti poput one da je pivovara otvorena 1893., a tisuće Zagrepčana došlo je popiti pivo, ali i vidjeti 12 električnih svjetiljki i to čak 15 godina prije nego što je Zagreb dobio električnu rasvjetu.

‘Sigurni smo kako će organizirani obilasci Pivskog muzeja i Grif Mikropivovare na poseban način upotpuniti bogatu turističku ponudu grada Zagreba koji je već prepoznat kao europska i svjetska turistička metropola. Nadamo se da će i naš Pivski muzej postati nezaobilazno odredište za sve posjetitelje koji žele upoznati pivsku povijest i kulturu’, izjavila je Tina Puhalo Grladinović, direktorica kompanije K Pivovari.

U obilasku Grif Mikropivovare, uzvanici su imali priliku uživati u izvrsnoj gastro i programskoj ponudi te od majstora pivara Mirka Banića Ištuka saznati sve o proizvodnom procesu piva i najsuvremenijoj opremi koja se koristi u proizvodnji nepasteriziranog piva Grif. Proizvodni pogon kapacitetom odgovara kapacitetima sličnih malih pivovara na tržištu, konkretno s proizvodnim kapacitetom od 5.000 hektolitara godišnje.

Zahvaljujući vrhunskoj tehnologiji, u Grif Mikropivovari proizvode se svježa, nepasterizirana i nefiltrirana piva od sastojaka iz cijelog svijeta. Male količine omogućuju mikropivovari fleksibilnost u proizvodnji, a u fokusu imaju tri pivska stila koja se razvijaju osluškujući želje i potrebe potrošača. Grif Mikropivovara odgovor je na globalne trendove i potrebe potrošača te svojom fleksibilnošću podiže kategoriju cjelokupne industrije nudeći inovativne i raznolike proizvode.

I. R.


Tagged: , , , , , , , , , ,