Place2Go: Turistička ponuda Vojvodine

Pitate se što možete raditi u Vojvodini? Najbolje bi bilo da se zaljubite. Ako ne u nekog muškarca ili ženu, zaljubite se u Vojvodinu. To se upravo meni dogodilo kad sam došao tamo. Na malom prostoru od oko 21.000 km2 živi najmanje 26 nacija, a kada sam dobio pečat u vjenčanom listu bio je velik kao tanjur, jer se u Vojvodini priča na šest jezika i svi su službeni’, kazao je Aleksandar Samardžija Splića, vlasnik Salaša 137 na predstavljanju turističke ponude Vojvodine u okviru Međunarodnog sajma turizma Place2Go.Aleksandar je u Vojvodinu došao iz Splita i dobio nadimak Splića kojeg s ponosom nosi. Kada je prije nešto više od dvadeset godina kupio salaš na Čeneju kraj Novog Sada nije ni slutio da će to postati nezaobilazno mjesto na turističkoj karti Vojvodine.

‘Vojvođanska ravnica prekrasna je u svim godišnjim dobima, pa je i zima itekako privlačna. Gosti uviđaju sve veću mogućnost dobrog provoda i bogate ponude na salašima koje su, pored čardi, najprepoznatljiviji proizvod Vojvodine. Svjesni njihove atraktivnosti upravo smo završili uspješnu kampanju ‘Zima na salašima’ i ovim putem najavljujemo proljeće te pozivamo ljubitelje prekrasne prirode, aktivnog odmora, tradicionalno bogate gastronomije i vrhunskih vina da nas posjete’, kazala je Nataša Pavlović, direktorica Turističke organizacije Vojvodine.

A da su salaši središte gastronomskog hedonizma potvrdio je Splića, koji je u Zagreb donio tradicionalne vojvođanske delicije poput šunke, goveđeg pršuta, kulena, kobasice, kajmaka, sira, domaćih pašteta, ajvara, salata, domaćeg kruha, slastica… Uz bogat vojvođanski stol odlično su se uklopila vina Vinarije Deurić. Smještena na južnim obroncima Fruške gore u mjestu Mala Remeta u blizini Banje Vrdnik, idealno je odredište za ljubitelje vinskog turizma. Mladi enolog Mirko Niškanović predstavio je četiri vrhunska vina – Sauvignon blanc, Chardonnay, Urban Rose i Pinot noir.

Banje Kanjiža, Junaković, Rusanda, Stari Slankamen, Palić i Vrdnik s atraktivnim hotelom Premier Aqua kojeg je predstavila zamjenica direktora Jelena Radivojević, odličan su izbor za ljubitelje termalnog turizma. Fruškogorski manastiri, Sremski Karlovci, Sremska Mitrovica, etno zdanje Stojana Čupića – Zmaja od Noćaja u Mačvanskoj Mitrovici, Galerije Bačkog Petrovca, Specijalni rezervat prirode Karađorđevo, dvorac Kaštel, Ečka, Nacionalni park Fruška gora, prepoznatljiva turistička destinacija Novi Sad, popularni EXIT… Sve je to Vojvodina koja privlači goste iz čitavog svijeta.

‘Višenacionalna, višejezična i multikonfesionalna Vojvodina je poznata po multikulturalizmu i interkulturalnom opredjeljenju zajednice u kojoj se slavi ljepota i bogatstvo različitosti. Prebogata prošlost, intenzivna događanja u sadašnjem vremenu, mahom kulturno-zabavnog karaktera, od ovog naizgled jednoličnog predjela stvorili su ambijent za iznimnu turističku avanturu’, zaključila je direktorica TO Vojvodine.

Dobro posjećena putopisna predavanja

Inače, ovo je do sada bilo najveće izdanje festivala Place2Go kojeg su obilježiloa 28 predavača, blogera i putopisaca, zanimljiva predavanja, panelice i posebne prezentacije.

Koje su razlike u mentalitetima, jesmo li emotivniji od ostatka svijeta, kojim je narodima novac motivacija, kako gledamo na iste situacije u različitim dijelovima svijeta, je li ljepše živjeti u Bosni i Hercegovini ili u Norveškoj? Tko može dati bolje odgovore na ova pitanja od prekaljenog novinara Gorana Milića koji je u bogatoj karijeri obišao čitav svijet. Za njegovo predavanje na upravo završenom sedmom Međunarodnom sajmu turizma Place2Go tražilo se mjesto više. Na glavnoj pozornici sajma izmjenjivali su se poznati putopisci i blogeri, ljubitelji putovanja poput Mirele Priselac Remi, Putoholičara, Ivana Bengerija, Gorana Jovića, Saše Pjanića, Damira Filipovića i Ivana Rake, Dejana Nemčića, Vlade Šestana, Bojana Mušćeta i Dragana Petrica.

Zanimljiva predavanja i panelice, poslovni susreti, atraktivne nagradne igre, novi trendovi u industriji putovanja, više od 180 izlagača iz 21 zemlje među kojima su po prvi puta nastupili Sejšeli, Zanzibar i Obala Bjelokosti, privukli su više od 16.000 posjetitelja. Daleke destinacije Indija i Indonezija pozornost su privukle atraktivnim nastupom plesačica.

‘Iznimno mi je drago što sajam iz godine u godinu sve više raste. U Zagreb dolaze nove destinacije, a sve je sve više ljudi koji vole i žele putovati. Počeli smo prije sedam godina kao mali sajam u Boćarskom domu, a prošle godine smo se zbog velikog broja izlagača preselili u Arenu Zagreb. Da je zanimanje za sajam sve veće govori i činjenica da su ove godine popunjena sva izlagačka mjesta’, istaknula je Damjana Domanovac, direktorica sajma.

L. P.



Tagged: , , , , , , , , , , ,