Promocija hrvatskog zdravstvenog turizma

Hrvatska ima izuzetne potencijale za razvoj zdravstvenog turizma, koji može omogućiti da se turistička sezona produlji na sva godišnja doba te da taj segment turizma donese veće prihode kroz bolju iskorištenost kapaciteta vrhunskih hotela, wellnessa i lječilišta, ali i naših bolnica, poliklinika i ordinacija koje po kvaliteti usluga i osposobljenosti zdravstvenog osoblja nimalo ne zaostaju za svjetskim standardima, istaknuto je na press konferenciji u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).
Zdeslav Radovčić, Andrea Šitum,  Leila Krešić Jurić i Marcel MedakDa Hrvatska uzima novi smjer u promociji zdravstvenog turizma, potvrdila je to nedavno i 6. HTI konferencija zdravstvenog turizma u Beču kada je prvi puta predstavljen i novi projekt promocije hrvatskog turizma kroz sve četiri sezone – 4 Seasons Croatia.

‘Prije godinu dana, ohrabreni rastom svake iduće HTI konferencije, organizatori HGK i Wellness Dalmacija, postavili su si cilj – napraviti od HTI Konferencije industrije zdravstvenog turizma izvozni proizvod, predstaviti svoje potencijale svjetskom tržištu u najvećem svjetskom kongresnom gradu – u Beču, u zemlji koja nam je važno emitivno tržište koje kontinuirano bilježi povećanje broja turista. Pokazali smo da mala zemlja poput Hrvatske, u jednom takvom proizvodu kao što je zdravstveni turizam, ima za ponuditi inozemnom tržištu konkurentan proizvod na čijoj afirmaciji HGK intenzivno radi. U tom smislu HGK je i podržala projekt ‘4 Seasons Croatia’ tvrtke Nativa media, koji promovira zdravstveni turizam putem novih medijskih platformi i društvenih mreža te tiskanih izdanja, objavljenih, za početak, za englesko i rusko govorno područje“, istaknula je Leila Krešić Jurić, direktorica Sektora za turizam Hrvatske gospodarske komore.

Sve aktivnosti vezane uz promociju hrvatskog zdravstvenog turizma podupire i budno prati Zajednica zdravstvenog turizma pri HGK, koja kao jedan od najvažnijih koraka ističe izmjenu administrativnih propisa koji sada predstavljaju problem u poslovanju.

‘Podržavajući nove napore i smjerove u promociji zdravstvenog turizma, želim naglasiti da očekujemo od nove zdravstvene administracije da pristupi hitnim izmjenama postojećeg Zakona o zdravstvenoj zaštiti, kako bi se omogućilo bolje poslovanje specijalnih bolnica i lječilišta i njihova registracija za turističku djelatnost te registracija hotela za zdravstvenu djelatnost, što bi omogućilo poslovanje i van sezone. Paralelno s uklanjanjem zakonskih barijera, HTZ mora preuzeti i financirati nacionalnu promociju zdravstvenog turizma, ako želi opravdati visoku pozicioniranost zdravstvenog turizma u Strategiji razvoja turizma te ubrzati provedbu Akcijskog plana razvoja zdravstvenog turizma, čime bi se znatno podigla financijska dobit i samih dionika i šire zajednice’, naglasio je Marcel Medak, predsjednik Zajednice za zdravstveni turizam pri HGK.

Zdeslav Radovčić, direktor HTI konferencije, najveće europske konferencije zdravstvenog turizma, osvrnuo se na rezultate prema kojima je vijest o konferenciji stigla do 8,4 milijuna ljudi, a u četiri mjeseca je web stranica HTI konferencije imala više od 46.000 klikova. Promotivni video pogledalo je više od 29.000 ljudi, a istraživanje pokazuje da su i domaći izlagači vrlo zadovoljni takvom vrstom predstavljanja. Tako 73% ispitanika koji su bili na HTI konferenciji u Beču navodi da su zadovoljni izborom kupaca i B2B susretima te više od 94% njih vjeruje da će se njihov posao poboljšati zbog B2B sastanaka u okviru HTI konferencije, na kojima se direktno spajaju izlagači i potencijalni kupci usluga.

‘Povijesna jezgra i tradicionalna destinacija zdravstvenog turizma kojoj pripada i Hrvatska je srednja Europa koju čine države članice nekadašnje Austro-Ugarske monarhije. Radi toga ne čudi da sam za prvi međunarodni nastup HTI konferencije zdravstvenog turizma izabrao upravo Beč, metropolu koja je stoljećima nositelj razvoja socijalnog, političkog i ekonomskog života srednje Europe, a ujedno i najveći konferencijski centar svijeta’, izjavio je Zdeslav Radovčić.

Odnedavno je, u predstavljanju potencijala hrvatskog zdravstvenog turizma, aktivan i portal 4 Seasons Croatia, na kojemu se objavljuju sadržaji na hrvatskom i engleskom jeziku, koji prati i specijalizirani magazin 4 Seasons Croatia. Prva dva broja magazina, na engleskom i ruskom jeziku, pripremljena su pod pokroviteljstvom HGK-a.

‘4 Seasons Croatia je projekt čiji je cilj promocija hrvatskog turizma, prvenstveno zdravstvenog turizma, kroz sve četiri sezone. Ovaj je projekt pravi primjer kako kroz kvalitetne novinarske tekstove i multimedijalne platforme – internetski portal koji se objavljuje na hrvatskom i engleskom, specijalizirana izdanja na stranim jezicima te intenzivnim korištenjem društvenih mreža, promocija može doprijeti do krajnjih korisnika usluga zdravstvenog turizma – kako onih koji su poslovno zainteresirani za suradnju s našim hotelima, wellnessima, zdravstvenim ustanovama, tako i do gostiju, odnosno budućih pacijenata. Iako su od početka rada našeg portala prošla samo tri mjeseca, slobodno mogu reći da smo već postali prva adresa kada tražite bilo što vezano uz zdravlje i zdravstveni turizam, wellness, ljepotu, luksuzan smještaj i vrhunsku gastronomiju u Hrvatskoj’, istaknula je autorica projekta i glavna urednica portala i časopisa Andrea Šitum.

P. R.


5.Place2go-Damjana Domanovac, Mirka Jozić i Snježana Brzica
5. Place2go: Vrijeme je putovanja za pamćenje

Vukovarsko-srijemska županija-turizam
Turizam Vukovarsko-srijemske županije
Tagged: , , , , , , , , , , , , ,