Turistička zajednica grada Zagreba u suradnji s tvrtkom Equinox Vision, hrvatskim startupom koji razvija platformu Equinox za laku objavu sadržaja proširene stvarnosti, omogućila je građanima Zagreba, Splita, Osijeka, Rijeke i Pule uživanje u posebno kreiranim sadržajima Adventa Zagreb.
Riječ je o autorskim ilustracijama Zorana Đukića s motivima zagrebačkih adventskih starogradskih prozora predstavljenih kroz izložbu na otvorenom pod nazivom ‘Virtualni božićni prozori’. Equinox ih je pretvorio u animirane i interaktivne trodimenzionalne AR (Augmented Reality) objekte koji se korisnicima iscrtavaju u proširenoj stvarnosti na ekranu njihovog pametnog telefona. Svi koji imaju pametne telefone mogu putem besplatne aplikacije Equinox XR vidjeti trodimenzionalne ilustracije prozora i interaktirati s njima na samoj lokaciji. Tako, ih korisnici mogu vidjeti pomoću kamere mobitela na: riječkom Korzu, splitskim Prokurativama i Trgu Gaje Bulata, osječkoj Tvrđi i pulskim Zlatnim vratima, a u Zagrebu na dvadesetak lokacije poput Trga bana Jelačića, Trga kralja Tomislava, jezera Jarun i Bundek, parka Maksimir…
Dovoljno je instalirati aplikaciju s Google i Apple trgovina i otići na neku od lokacija na koje su postavljeni adventski sadržaji. Svoj osobni doživljaj izložbe i interakcije s postavljenim AR objektima, korisnici aplikacije mogu podijeliti na društvenim mrežama.
‘S obzirom da trenutna epidemiološka situacija ne dozvoljava veću realizaciju turističkog prometa te se Advent Zagreb održava u drugačijem obliku nego prijašnjih godina, s Virtualnim božićnim prozorima donosimo dašak našeg adventskog ugođaja u kojem svi možemo odgovorno uživati. Kako ljudi više borave u svojim kvartovima, tako se ovogodišnji motivi Adventa mogu pronaći na širem području Zagreba.
Osim toga, prisutni smo i u četiri hrvatska grada jer želimo barem djelić Adventa prezentirati svima onima koji ne mogu putovati. Turističku ponudu moramo prilagoditi novonastalim uvjetima, a ovakve inovacije omogućuju nam stvaranje dodatne vrijednosti, atraktivnosti, ali i pojavnosti našeg najpoznatijeg turističkog proizvoda’, izjavila je Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba
M. L.