The Body Shop: Beauty rutina u 5 koraka

Lice je ogledalo duše, tako da uvijek treba biti lijepo i njegovano. I tako mora biti uvijek i kad ste se ‘pržile na suncu’ ili ‘smrznule na snijegu’.Budući da kožu lica svakodnevno koristimo kako bismo pokazali svoje emocije, izrekli ono što želimo ali i našminkali novitetima beauty industrije kako bi što duže ostala njegovana i lijepa ne zaboravite na pravilnu njegu.

Kojih je to pet osnovnih The Body Shop proizvoda koje treba koristiti u svakodnevnoj beauty rutini? Znamo što ste sad pomislile – kako izdvojiti baš pet proizvoda iz svih tih primamljivih linija ovog beauty brenda?! Mi smo to upravo napravili!

Prvi korak: Skidanje šminke
Uklonite sve tragove šminke Camomile Dissolve The Day Make-Up Cleansing Oil s fantastičnim uljem za skidanje šminke od kamilice. Istisnite nekoliko kapi ovog savršenog ulja za čišćenje te jagodicama umasirajte u suhu kožu lica. Vidjet ćete – prsti će kliziti po licu, a na laganoj i nemasnoj formuli ostat će prljavština na licu. Ovo moćno ali nježno ulje za čišćenje napravljeno je od 95% sastojaka prirodnog porijekla, uključujući ulje kamilice iz Norfolka u Engleskoj koja je dodana na još 11 sastojaka.

Drugi korak: Čišćenje lica
Čišćenje lica je drugi korak dnevne beauty rutine, pa želite li duboku hidrataciju koristite Vitamin E Gentle Facial Wash proizvod za čišćenje koja ne isušuje kožu i čini kožu čistom, mekom i vidljivo svježom. U svom sastavu ima zaštitni vitamin E i hidratantno ulje pšeničnih klica. Proizvod je idealan za sve tipove kože a prilikom upotrebe stvara se pjenasta, kremasta tekstura. Odlično čisti lice, ne isušujući kožu.

Treći korak: Maska za lice
Poboljšajte i oživite vašu kožu pomoću naše Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask. Ova maska je inspirirana ajurvedskom tradicijom, 100% je veganska maska od gline obogaćena bambusovim ugljenom, lišćem zelenog čaja i organskim tea tree uljem. Proizvod je bez parabena, parafina, silikona ili mineralnih ulja. Ova okrepljujuća maska izvlači nečistoće i oplemenjuje izgled pora stvarajući izgled zdrave kožu.

Četvrti korak: Serum
Spriječite prve znakove starenja uz Drops of Youth Concentrate serum koji djeluje kao gel. Ono što ovaj proizvod čini posebnim je činjenica da se unutar ovog proizvoda nalaze tri biljne matične stanice (runolist s talijanskih Alpa, morska zelenika i morski komorač s obale Britanije) koje instantno djeluju na kožu. Serum je obogaćen Community Trade babassu uljem iz Brazila, lako se apsorbira u kožu blago zaglađujući bore i zatvarajući pore. Dermatološki testiran.

Za izrazite znakove starenja tu je Oils of Life Intensely Revitalising Facial Oil koji u svojem sastavu ima tri dragocjena ulja sjemenki iz cijelog sveta, poznata po svojim oporavljajućim i oživljavajućim svojstvima na koži – ulje crnog kima iz Egipta, ulje Camelije iz Kine i ulje šipka iz Čilea. Moćnom mješavinom esencijalnih ulja stvoreno je ovo lagano ulje koje će intenzivno oporaviti kožu, nahraniti je, hidratizirati i učiniti lijepom i sjajnom. Ovaj serum vidno umanjuje znakove starenja.

Peti korak: Hidratacija
Njega lica datira još od samih početaka modne industrije, a Vitamin E Moisture Cream čuva hidrataciju kože. Nakon samo nekoliko puta nanesenog proizvoda lice sjaji i izgleda svježe, a za to je zaslužan vitamin E koji se nalazi u ovoj kremi. Znate li da je The Body Shop razvio kultnu formulu s vitaminom E davne 1970.godine? Vremenom su je samo razvijali, dodajući ulje maline te hijaluronsku kiselinu. Kako danas djeluje ovaj proizvod? Čuva i štiti kožu od isušivanja te utažuje njezinu žeđ. Zaista je magično da je ova krema položila test vremena, već generacijama. Ali da imate na umu – kako je ova krema bila dio mnogih generacija, možda će je i vaša mama posuditi od vas.

Znate li?
The Body Shop je aktivistički brend ljepote poznat po integriranju sirovih i prirodnih sastojaka u formule svojih visoko kvalitetnih proizvoda. Poznat je širom svijeta kao pionir filozofije da biznis može biti u službi dobra. Zalaže se za podizanje društveno odgovornog standarda i po svojoj konstantnoj posvećenosti tvrtkama koje daju glas onima koji ne uspijevaju biti dovoljno glasni. Danas, The Body Shop ima preko 3000 trgovina u preko 75 zemalja i nudi oko 800 proizvoda koji nisu testirani na životinjama, od poznatog Shea Body Buttera, do voljenog Tea Tree asortimana. Proizvodi The Body Shop brenda su 100% vegetarijanski, a više od polovine njih su veganski.

P. R. / Foto: Nikola Zoko


Tagged: , , , ,