Zajednička turistička kampanja Zagreba i Županije

U sklopu destinacijske kampanje ‘Blizu grada, blizu srca’ / ‘Around Zagreb’, Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije kreirale su poseban promotivni film istoimenog naziva.

Film stavlja naglasak na zelenilo, boravak u prirodi, rekreaciju, kao i na bogatu kulturnu i gastronomsku ponudu glavnog grada i zagrebačkog zelenog prstena. Može ga se pogledati na poveznici: Blizu grada, blizu srca .

Producentica filma je Martina Miličević čiji je video ‘Zagrebačka vinska priča’/ ‘Winetasting Path Home’ osvojio treće mjesto na svjetskom video natjecanju vinskog magazina Wine Spectator. Narator u filmu je Rob Reider, američki peterostruki dobitnik Emmy nagrade za svoje emisije i glazbene skladbe, a s njim je TZGZ već ostvarila sjajnu suradnju na filmu ‘Zagreb Loves You’.

Ovo je prvi put da dvije turističke zajednice partnerski surađuju u promociji Zagreba i okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju. U ljetnom periodu održavanja kampanje ostvareni su zapaženi rezultati pa je, tako, najviše posjeta stranicama www.aroundzagreb.hr došlo iz Hrvatske (40%), ali i s tržišta gdje je kampanja provođena – iz Slovenije (35%) te Austrije, Njemačke i BiH (25%). Bilježi se i interes Amerikanaca, iako na tom tržištu nije rađena posebna promocija. To svakako pokazuje da je tematika prirode i boravka na otvorenom te aktivni turizam očito interesantna tržištu SAD-a te predstavlja svojevrsnu smjernicu za buduće aktivnosti.

Zajednička kampanja ‘Blizu grada, blizu srca’ kreirana je s ciljem stvaranja cjelogodišnje platforme promocije bogate ponude glavnog grada i njegove okolice. U tom smislu se planira obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, a sada predstavlja atraktivnu jesensku ponudu Zagreba i njegova prstena koji su, po mnogima, upravo najljepši u ovo godišnje doba.

T. Z.


Tagged: , , , , , , , , , , ,