Prof. dr. sc. Zoran Tomić, rektor Sveučilišta u Mostaru i autor desetak knjiga o odnosima s javnošću, dobio je Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) za doprinos struci. Riječ je o najvišem priznanju osobama koje su dale velik obol unaprjeđenju odnosa s javnošću.‘Zoran Tomić najproduktivniji je hrvatski autor u sferi odnosa s javnošću. Ono što se u njegovoj karijeri dodatno ističe, jest činjenica da je odgojio generacije i generacije mladih stručnjaka za odnose s javnošću i da to sa zadovoljstvom čini i dalje’, istaknuo je doc. dr. sc. Damir Jugo, predsjednik žirija dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a.
‘Prijem u redovito članstvo Europske akademije znanosti i umjetnosti možda je nešto na što sam najponosniji u svojoj karijeri. U znanstvenom smislu biran sam za redovitog profesora s područja odnosa s javnošću, a ponosim se i svojim knjigama te studentima, diplomantima i doktorandima’, rekao je prof. dr. sc. Zoran Tomić primajući posebnu nagradu HUOJ-a. I tu je situaciju iskoristio da studentima poruči da se u struku isplati ulagati te za nju zalagati.
Uvjeren je kako se odnosi s javnošću u Hrvatskoj razvijaju brže i snažnije nego u okolnim zemljama. Prostor za napredak vidi u području profesionalne etike te interakciji struke i menadžmenta.
Javnu komunikaciju tijekom epidemije novog koronavirusa u Hrvatskoj smatra vrlo dobrom te vjeruje kako će se ‘nova normalnost’ pozitivno odraziti na odnose s javnošću.
Tomić se odnosima s javnošću počeo baviti prije dvadeset godina dok je mnogima u ovom dijelu Europe to područje još bilo nepoznato. U Hrvatskoj je prepoznat kao jedan od najboljih stručnjaka za odnose s javnošću kako za teoriju, tako i praksu. Osim na Mostarskom sveučilištu, predaje na onima u Zagrebu, Dubrovniku te Sveučilištu Sjever.
‘Vjerujem da će brojni dionici shvatiti kako je uspješna komunikacija kroz odnose s javnošću strateški resurs svake organizacije i da će tom resursu posvetiti više strateške pozornosti. S druge strane vjerujem kako će ova kriza dodatno utjecati na repozicioniranje komunikacijskih kanala, a time i komunikacijskih vještina. Od nas će se tražiti novi komunikacijski kapacitet i nove mogućnosti. Pošto će posljedice ove krize trajati još neko vrijeme, vještine koje su vezane za internet, dominirat će tržištem’, kazao je Tomić.
Kako se zbog pandemije koronavirusa svečanost dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a nije mogla održati, dobitnici u devet natjecateljskih kategorija u kojima se ocjenjuju izvrsni prošlogodišnji komunikacijski projekti, bit će objavljeni putem facebook stranice HUOJ-a. Virtualna svečanost održat će se u srijedu 6. svibnja u 18 sati.
K. R.