Adria Business Network: Matija Žulj o digitalizaciji agrikulture

Adria Business Network #15 u organizaciji poduzetnica Željke Barišić, vlasnice Forca Digital Agency i Kristine Krstinić, vlasnice Mikris Project Managementa održan je po prvi put u Visokoj školi Aspira u Zagrebu.Cilj događaja je poslovno umrežavanje u Hrvatskoj i regiji, stvaranje poslovnih prilika te poticanje kontinuirane edukacije. Događaj nudi mogućnost da se svi sudionici bolje upoznaju te u neformalnom dijelu kvalitetnije i ciljano umrežavaju.

Gost predavač bio je Matija Žulj, vlasnik i direktor tvrtke Agrivi. Pričalo se o digitalizaciji u poljoprivredi. Predavanje je bilo iznimno interaktivno i s mnogo pitanja iz publike. Po završetku predavanja svi prisutni imali su priliku kušati proizvode Croatian Choco Concept te degustirati probrana vina Vinoteke Bornstein.

‘S obzirom na cijelu situaciju s pandemijom i na ograničenje druženja od 25 osoba, mogu reći da je atmosfera bila pomalo drugačija od one na koju smo naviknuti te da je cijelo druženje ovaj put imalo dojam obiteljskog. Bilo nas je manje pa je publika mogla češće sudjelovati u raspravi sa svojim pitanjima. Stvorila se zaista lijepa interakcija između gosta predavača i svih prisutnih. Nova lokacija na kojoj smo po prvi put održali naš događaj, Visoka škola Aspira, unijela je jednu novu energiju u cijelu priču i sretni smo zbog toga’, rekla je Željka Barišić.

Kristina Krstinić o događaju ima sljedeće mišljenje: ‘Iza nas je još jedno odlično predavanje, koje je bilo iznimno poučno. Matija Žulj nam nije samo predstavio svoj poduzetnički put nego nas i educirao o hrani i njezinu načinu proizvodnje. Atmosfera na našoj novoj lokaciji u Visokoj školi Aspira je bila opuštena i ugodna, uz pitanja sudionika i interakciju razvila se odlična rasprava. Nakon toga je slijedio opušten networking uz odlična pića vinoteke Bornstein.’

Dijamantni partner događaja je A1, Srebrni sponzor je ManpowerGroup; pokrovitelji događaja su Poliklinika Bagatin i Visoka škola Aspira; partneri su Vladimir Abicic Photography, Aero Print, Vinoteka Bornstein, Kupinovo vino – Kupilek, vina Valenta, Kazalište Planet Art i Croatian Choco Concept; medijski partneri događaja su časopis i portal Poduzetnik, časopis i portal Zaposlena, Netokracija, She.hr, Zagrebonline.hr, Rep.hr, Glas Istre, Flash.hr, Moja Domovina, Total Croatia News, Fama, ZgExpress, Akademija Art i Radio 92 FM.

P. R.


Tagged: , , , , , , , , , , , , ,