Drugi u nizu Dani medijske pismenosti, u čijem su fokusu kritičko promišljanje, poštovanje u medijima i lažne vijesti, održat će se od 8. do 12. travnja diljem Hrvatske.
Kako bolje razumjeti, analizirati i kritički vrednovati medije, prepoznati dezinformacije, zaštititi privatnost te odgovorno koristiti medije i društvene mreže pitanja su na koja odgovaraju 2. Dani medijske pismenosti koje organiziraju Agencija za elektroničke medije i UNICEF.
Aktualno izdanje, čija je tema poštovanje sebe i drugih u medijima, predstavljeno je u zagrebačkoj Školi za grafiku, dizajn i medijsku produkciju.
Dani medijske pismenosti uključuju više od 180 događanja u više od 60 hrvatskih gradova i mjesta – predavanja, radionica i filmskih projekcija – organiziranih u suradnji s velikim brojem knjižnica, vrtića, škola, fakulteta, kina, medija i udruga te kulturnih institucija iz cijele Hrvatske.
U tijeku je program ‘Djeca upoznaju medije’ koji osnovnoškolcima i srednjoškolcima daje priliku da iz prve ruke saznaju kako funkcioniraju mediji, da nauče kako nastaju vijesti te se i sami u tome okušaju. Među novostima ovogodišnjih Dana medijske pismenosti izdvaja se filmsko-obrazovni program koji će se provoditi u nezavisnim kinima (u suradnji s HAVC-om, Kino mrežom i Hrvatskim filmskim savezom) u dvanaest gradova diljem Hrvatske.
A. M.