9. FMCG Retail Summit Zagreb

U Mozaik Event Centru u Zagrebu, 7. studenoga održat će se najveće je godišnje okupljanje FMCG industrije u Hrvatskoj.

Kao središnji događaj u trgovini, pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji, ovaj summit okuplja cijeli sektor robe široke potrošnje i pratećih industrija na jednom mjestu. Domaći, regionalni i svjetski stručnjaci sastaju se na FMCG Summitu kako bi dijelili svoja iskustva, uvide i savjete. Cilj je prenijeti znanje i prakse koje će sudionici moći primijeniti u sljedećem razdoblju kako bi stekli prednost u odnosu na konkurenciju.

Fokus ovogodišnjeg FMCG Summita su tri ključne teme: Promocije i cijene na policama, Izvoz i Budućnost trgovine u Hrvatskoj.

Mladen Kožić (Business Development Manager, YouGov) govorit će o tome kakav je utjecaj ograničene cijene na ponašanje kupaca; Kristijan Matijašević (Managing Director, Abnormal agency) pripremio je predavanje pod nazivom ‘Imamo li pravi proizvod po pravoj cijeni na pravome mjestu?’; međunarodni retail analitičar Sebastian Rennack, stručnjak za maloprodaju, objasnit će važnost praktičnosti i pozicija trgovina na svom predavanju ‘Convenience and proximity are new mantra!’

Iz Beograda stiže Ljubica Vukčević (Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions) koja će održati predavanje o ubrzanom razvoju tehnologije u medijima ‘Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape’. Nizozemski stručnjak za maloprodaju Hans Eysink Smeets, jedan od vodećih svjetskih maloprodajnih konzultanata, vodit će prezentaciju ‘Proximity Discount Retail kao međunarodni trend’.

Iz DS Smitha Hrvatska i BiH, vodeće tvrtke za proizvodnju ambalaže od valovitog kartona, dolaze Sofija Milić, direktorica prodaje, marketinga i dizajna i Ivana Gašparić Šimonek, direktorica marketinga i internih komunikacija, najavljujući revoluciju u ambalaži: ‘Nove tehnologije koje mijenjaju industriju’. Ana Bulaš iz NielsenIQ-a odgovorit će na pitanje oblikuju li promocije i privatne robne marke trendove potrošnje, a Corina Bulimar, direktorica za poslovni razvoj u Mastercardu, objasnit će postaju li hrvatski potrošači lojalniji ili se njihova lojalnost smanjuje.

Jasmina Lukačević i Vjekoslav Golubović iz tvrtke SD Worx Adriatic govorit će o digitalizaciji Hrvatske u retail tvrtkama na predavanju zanimljivog naziva ‘May the work-force be with you’. Željka Čošić, Marketing Manager za Tetra Pak East Europe i Iva Petrova, Brand Manager za Juicy & Marasku iz Stanić grupe, pripremile su zajedničko izlaganje pod imenom ‘Od ideje do realizacije – strateškim partnerstvom do novih standarda održivosti’.

Kao i svake godine, održat će se panel rasprava sa stručnjacima retail industrije. Oko okruglog stola na kojem će se raspravljati o budućnosti retaila bit će Jozo Džakula, direktor Područja informatike iz Konzuma; Marin Šušnjar, glavni direktor tvrtke Wolt Hrvatska i Nina Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu.

Pripremljen je i bogat sponzorski prostor, goodie bags, prilika za kvalitetan networking, ali i vrijedne nagrade! Prijave su još uvijek otvorene, a ostalo je slobodno tek nekoliko mjesta. Prijaviti se može klikom na poveznicu https://www.fmcg-summit.hr/#prijava. Sve infomacije o konferenciji i govornicima, kao i detaljan program konferencije su na https://www.fmcg-summit.hr/.

F. M. / Foto: Promo


Tagged: , , , , , , , ,