Family mall: Prvi sajam skijanja

Više od 70 izlagača iz Austrije, Italije, Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Nizozemske i Hrvatske predstavit će se na prvom Sajmu skijanja u Family mallu koji će se održati 1. i 2. listopada.

Organizator sajma je tvrtka PLACE2GO d.o.o., poznata kao dugogodišnji organizator jedinog sajma turizma u Hrvatskoj koji se svake godine održava u Areni Zagreb. Ove godine odlučili su se na iskorak i krenuli u organizaciju specijaliziranih sajmova, od kojih je prvi upravo ovaj sajam skijanja.

‘Kako skijališta i svi koji su vezani uz skijanje nemaju priliku nastupiti na našem PLACE2GO sajmu u Areni u ožujku, jer im tada još traje sezona, odlučili smo se organizirati poseban sajam upravo za ovu nišu. Uspjeli smo okupiti kremu ovogodišnje skijaške ponude i dovesti ih u Zagreb, na što smo jako ponosni’, istaknula je Damjana Domanovac, direktorica sajma.

‘Family mall donosi prvu indoor skijašku stazu u Hrvatskoj koja će biti postavljena unutar sajamskog Family mall paviljona. Zasigurno odlična vikend atrakcija za sve roditelje s djecom’, nastavio je direktor Family mall-a Goran Fric.

Na sajmu će se predstaviti skijališta, hoteli, resorti, turističke agencije, skijaške škole, trgovine opremom, te poznati skijaški brendovi poput Elana, Heada, Rossignola, Salomona, Atomica i drugih. Ono što će mnogima biti zanimljivo je i mogućnost plaćanja na rate što će omogućiti Lean Pay.

Među izlagačima možemo istaknuti one za koje su hrvatski skijaši sigurno čuli a to su skijališta poput austrijskog Kals Matreia, St. Jakob i.D., Sillian Hochpustertal, Hochzillertal Kaltenbach, Spieljochbahn Fügen, Villacha, Nassfelda, talijanskih Dolomita, slovenskog Pohorja, Rogle, Krvaveca i Kopa, bosanskohercegovačke Jahorine, srpskog Kopaonika i Zlatibora. A hrvatske turističke agencije Ban tours, Palma travel, Best travel, Izazov, Azour tours i druge, povest će sve zainteresirane skijaše do željenih zimskih odredišta. Predstavit će se i velike značajne hotelske kuće poput VAYA grupe, brzorastuće hotelske grupacije iz Austrije, Naturel Hotels & Resorts, Schultz gruppe, Viceroy hotela Kopaonik, HIT hotela iz Kranjske Gore, Pohorje Village i drugi.

Unutar sajamske dvorane bit će postavljeno pravo indoor skijalište na kojem će svi moći okušati svoje skijaško umijeće. Brojne škole skijanja i sportski ski klubovi ponudit će svoje zimske programe. Od gastronomskog dijela domaćini su pripremili sve ono zbog čega skijaši (osim skijanja) vole odlazak u planine: germ knedle, Aperol Spritz i mnoga druga gastro i tekuća iznenađenja na pravom après-skiju. Za one koji još nisu savladali skijašku terminologiju après-ski je francuski izraz iz 50_tih godina koji doslovno znači “nakon skijanja”, a najbliži opis bi bio da su to “društvene aktivnosti i zabava nakon dnevnog skijanja”.

Oni koji žele razgledati i isprobati najnovije modele skija doći će na svoje jer se na sajmu predstavljaju brendovi poput Elana, Rossignola, Salomona i Atomica s najnovijim modelima.

Na vanjskom dijelu sajma posjetiteljima će se predstaviti nizozemski i hrvatski iznajmljivači kampera jer, ako niste znali, i s kamperima možete otići na skijanje.
Uz sve već spomenuto, posjetitelje očekuju i brojni sajamski popusti i brojne vrijedne nagrade poput skijaških aranžmana, skijaških karata, opreme i drugo.

Dovoljno razloga da vikend 1. i 2. listopada provedete u Family mallu u Zagrebu, a više možete saznati na https://place2ski.com/ i https://familymall.hr/sajam-skijanja/

D.D. / Foto: promo


Turistički sajam Place2Go nakon dvogodišnje pauze

 
Tagged: , , , , , , , ,