Game of Wines: Hrvatska vina u Americi

Croatian Premium Wine Imports, Inc. (CPWI) i časopis Vinum.IN pokrenuli su zajedničku kampanju pod nazivom ‘Game of Wines 2020“, čiji je cilj pomoći hrvatskim vinarima s dodatnim izvozom vina u SAD.U Game of Wines 2020 mogu sudjelovati sve osobe starije od 18 godina u Hrvatskoj ili 21 u SAD, a detaljnije informacije i upute kako sudjelovati možete pronaći na ovom linku.

Partnerica projekta Mirena Bagur, Hrvatica s adresom u Bostonu, prije godinu dana osnovala je tvrtku za uvoz hrvatskih vina u SAD, i od tada aktivno radi na širenju znanja o hrvatskim vinima u Americi.

‘Kampanjom želimo povezati Hrvate u domovini s njihovim obiteljima ili prijateljima u Americi kako bi zajedno mogli, ne samo sebi, priuštiti okus Hrvatske kroz vrhunska hrvatska vina, nego time mogu direktno pomoći širenju znanja o hrvatskom vinarstvu”, poručuje Mirena Bagur.’Amerikancima, kao i hrvatskoj dijaspori, tako se daje prilika da si kroz vina približe Hrvatsku u godini u kojoj nisu mogli putovati, a istovremeno mogu direktno utjecati na povećanje potražnje za hrvatskim vinima. To nam se čini kao školski primjer win-win situacije. Posebno s dobrom kapljicom na obje strane oceana’, dodaje Bagur, koja aktivno surađuje s drugim uvoznicima hrvatskih vina u SAD i Kanadi.

CPWI ima gotovo 50 različitih etiketa iz tri hrvatske vinske regije i do sada je paralelno izgradila dva distribucijska kanala, online trgovinu koja radi dostavu u skoro svim državama SAD-a i tradicionalnu distribuciju koja je do sada uspostavljena u Massachusettsu, New Hampshireu, Georgiji i Californiji, a stvaraju je i u drugim državama.

Dijana Grgić, vlasnica vinskog časopisa Vinum.In, partnerica je kampanje, o čemu kaže: ‘Kao vlasnica i urednica jedinog vinskog časopisa u Hrvatskoj posebno sam senzibilizirana za problematiku vinara, naročito u ovim zahtjevnim vremenima. Zato podržavam svaki pokušaj da im se pomogne u prodaji vina, posebno izvan Hrvatske.“

P. R.


Tagged: , , , , , , , , , , ,