Katica Hauptfeld: Katarina Line ne odustaje od turističke sezone

U petom izdanju emisije ‘Poduzetnički mindset’ na N1 televiziji, Saša Cvetojević ugostio je poduzetnicu Katicu Hauptfeld, vlasnicu turističke tvrtke Katarina Line.

Katica Hauptfeld je dobitnica mnogih turističkih strukovnih nagrada, jedna od najboljih hrvatskih turističkih djelatnica i vlasnica agencije Katarina Line Croatia, koja raspolaže sa 60 brodova iz šest kategorija.

Od 2016. godine članica je Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) te često naglašava da je ključ uspjeha u diverzifikaciji poslova. Poslovni uspjeh je ostvarila kombiniranjem turističke flote kruzera za sve generacije i interese s hotelskim smještajem, biciklističkim turama od Kvarnera do juga Dalmacije te programima za goste različitih financijskih mogućnosti poput naturista, planinara, pješaka i ostalih posjetitelja.

Iako je nedavno većinu poslovanja prepustila obitelji i dugogodišnjim suradnicima, Hauptfeld je i dalje vrlo aktivno uključena u biznis, jer je njezino dugogodišnje iskustvo u neprocjenjivo. Tvrtka trenutno broji 50 stalno zaposlenih, koji u Katarina Lineu većinom ostaju dugi niz godina, jer se zbog korektnosti poslodavca te dobrih uvjeta rada i primanja nakon nekoliko godina počnu osjećati kao dio velike zajedničke obitelji.

Govoreći o turističkim destinacijama u kontekstu fokusa Katarina Linea, smatra da su Split, Dubrovnik i Opatija tri ključna hrvatska grada te u njima planiraju otvoriti male boutique hotele, kako bi svojim gostima s turističkih kruzera pružili još jednu dodatnu mogućnost. Što se tiče inozemnih gostiju i fokusiranja promocije Hrvatske u svijetu, Hauptfeld tvrdi da se svi skupa moramo dodatno potruditi oko gostiju iz Australije, Novog Zelanda, SAD-a i Kanade, jer ondje nismo dovoljno prepoznati kao kvalitetna turistička destinacija. SAD vidi kao ogroman neiskorišten potencijal, na kojem se zadnjih godina nešto pokrenulo, ali smatra kako jedan direktan let koji smo do sada imali iz Philadelphije za Dubrovnik nikako nije dovoljan.

Hauptfeld je naglasila kako je neosporno da svi poduzetnici u Hrvatskoj trenutno imaju većih ili manjih poteškoća i izazova u poslovanju, no da je i ranije bilo teških situacija. Budući da je uspješno razvila posao u specifičnoj niši među hrvatskim brodarima osebujnog mentaliteta, Hauptfeld ističe da su joj kolege i klijenti često čestitali na strpljenju i izdržljivosti, što smatra presudnim i u ovim izazovnim vremenima.

Što se tiče nadolazeće ljetne turističke sezone, unatoč svim nepovoljnim predviđanjima je optimistična, a mladima koji se tek žele uključiti u poduzetništvo poručila je: ‘Živi svoj san i nikad ne odustaj, jer danas može biti teško, ali sutra je novi dan!’

M. V.


Tagged: , , , , , , , , ,