Projekt #PLAC: Zagrebačke tržnice – dio urbane kulture

Na Britanskom trgu predstavljen je novi projekt #PLAC – #placforma, koji za cilj ima pružiti novi distribucijski kanal malim OPG-ovima ali i pokrenuti i rasplesati gradske placeve te ponuditi Zagrebu i građanima novo mjesto za druženje.Projekt #PLAC u organizaciji 24sata, Zdrave Krave i Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija, uz partnere Zagrebačku pivovaru, Pragma komunikacije i Tržnice Zagreb, nastao je idejom o revitalizaciji gradskih tržnica kao društvene platforme koja nudi najbolje od najboljeg. Predstavljanje je održano u sklopu završnice projekta Ilica: Readymade.

‘Svim posjetiteljima putem ovog novog projekta #PLAC želimo omogućiti jednostavniju kupnju eko proizvoda domaće proizvodnje, prirodne kozmetike i preparata, kvalitetnu klupsku glazbu i najugodnije druženje u gradu, na zraku, a samim OPG-ovima izvrsnu priliku za predstavljanje i prodaju proizvoda. U planu nam je u sklopu ovog projekta oživjeti nekoliko lokacija u Zagrebu koje imaju potencijal da se upravo ovakvim sadržajem razviju u omiljena mjesta okupljanja i druženja.’ rekao je Boris Trupčević, direktor 24 sata.

Brojni posjetitelji koji su posjetili Britanac doživjeli su dašak nove ponude jednog od najpoznatijih gradskih trgova uz odličnu glazbu izvođača M.I.L.E., Kozmodrum i Oberkuul, zdravu hranu i domaće eko proizvode 15 zagrebačkih OPG-ova. U ponudi je bilo za svakog po nešto, od pršuta do prirodne kozmetike, a cijelo događanje posebno su uljepšali radovi 19 studenata Nastavničkog odsjeka Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu koji su izložili svoje umjetnine.

‘Sam spoj umjetnosti i hrane nimalo mi nije neobičan jer hrana je također odličan medij za izražavanje kreativnosti. Zato pozdravljam ideju i želim nam puno posjećenih događanja i još više zadovoljnih kupaca’, zaključila je predstavnica OPG-ova, Ana Kovačić.

Kada ulogu seoskih kumica zauzimaju pomno odabrani mali proizvođači i ugostitelji čiji proizvodi i usluge svojom kvalitetom i originalnošću odskaču od prosjeka, a gospodu u potrazi za namirnicama za ručak mijenjaju mlađi, urbani foodiji, plac u novom #PLAC konceptu postaje genijalno mjesto za kvalitetno provođenje slobodnog vremena.

C. R. / Foto: Davor Puklavec (Pixsell)


Projekt Ilica u Ilici za Ilicu


Tagged: , , , , , , , , , ,