U najzagrebačkijem restoranu Okrugljak, u organizaciji portala Relaxino.com, slovenskog velesposlanstva i Slovenske turističke organizacije, održana je poslovna radionica koja je okupila 20 slovenskih turističkih partnera koji su servirali svoja autohtona jela i vina te se predstavili hrvatskim turističkim agencijama i drugim subjektima.Tridesetak turističkih agencija imalo je priliku obnoviti kontakte, te razgovarati o daljnjoj suradnji s hotelijerima i ostalim turističkim ponuđačima iz Slovenije. Isto tako imali su priliku upoznati se s ponudom novih turističkih subjekata na slovenskom tržištu. U neformalnom dijelu druženja uživalo se u degustaciji vina, kolača, kranjskih kobasica, palačinki, heljdinog kruha…
Najveći broj sudionika činili su predstavnici slovenskih skijaških destinacija: Bled, Kranjska Gora, Terme Zreče, Rogla, Bohinj, Golte, Bovec koji su u zimsko doba najpopularnija odredišta za hrvatske goste. Uz njih predstavili su se: Terme Maribor, Bioterme, turističke zajednice Ljubljane, Maribora, Kostanjevice ob Krki (najmanji grad u Sloveniji), Bovca… Također i agencija koja prezentira inovatine turističke produkte u Dolenjskoj zajedno s ponudom tradicionalnih kućica ‘zidanica’, a predstavljena je i ponuda izleta bohinjskim parnim vlakom.
Agencija Veseli kišobran, poznata po organizaciji tradicionalnih slovenskih večeri, predstavila je slovenske plesove, a organizirana je i fotozabava koju će mnogi pamtiti po lijepim fotografijama snimljenim ispred najljepših slovenskih destinacija prikazanih na foto zidu. Za informacije o ponudama ostalih slovenskih turističkih organizacija, pobrinule su se predstavnice Slovenske turističke organizacije.
Slovenska veleposlanica Smiljana Knez pozdravila je prisutne u nadi da će svi zajedno, a i ona, steći neka nova saznanja o mogućim oblicima suradnje. Fokus je ove B2B radionice na jesenski i zimski turizam, a najveći naglasak na kontinentalni turizam posebno u segmentu skijanja, sporta i wellnessa.
Ekonomski savjetnik u slovenskom veleposlanstvu Jakob Štunf i ovom je prilikom izrazio dobrodošlicu svim sudionicima radionice. Istaknuo je kako su hrvatski turisti važni slovenski gosti i da su jako zadovoljni podacima o njihovu stalnom rastu dolazaka. Prošle godine bilo ih je oko 130.000. Dodao je kako je Slovenija primarno zelena, zdrava i aktivna destinacija, ali se nada da će skorim dolaskom bijelog pokrivača biti što duža skijaška sezone. To je posebno važno zbog obnove skijališta Kanin koje ponovno otvara vrata.
A. M.