Wine EnoGastro Vip Event

Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca – događanja koja daju pozitivnu energiju turizmu.U ovom za ugostitelje, hotelijere i općenito turizam i gospodarstvo teškom korona vremenu, traži se način kako biti podrška tim djelatnostima. Nakon detaljnog planiranja i dogovaranja, posloženi su termini za edukativne evente namijenjene hotelijerima, ugostiteljima i njihovim djelatnicima te ostalim turističkim djelatnicima.

Organizator Ricerca Mercato ovim događajem želi pomoći turističkim djelatnicima s predavanjima i edukacijama, savjetovanjem, druženjem i razmjenom iskustva i tako im dati potporu da lakše svi nađu put u bolju ugostiteljsko-turističku i gospodarsku budućnost.

Događaji su dodatno unaprijeđeni programom, sadržajem, kao i nazivom. Dosadašnji naziv događaja je bio Wine Vip Event, a ove godine naziv je Wine EnoGastro Vip Event – Međunarodna konferencija vinskih, ugostiteljskih i gastronomskih znalaca.

Organizator vjeruje u smirivanje korona pandemije, a planirani termini i destinacije događaja su:
– Rijeka 2. lipnja
– Zadar 9. lipnja
– Poreč 17. lipnja
– Split 23. lipnja
– Zagreb 1. srpnja

Ako ne bude moguće u navedenim terminima organizirati evente, organizator će odgoditi i planirati nove termine. Bitno je naglasiti da već sada pristiže vrlo velika potpora od partnera izlagača koji se i sami interesiraju za događaje i traže svoje mjesto u ovoj vrlo lijepoj priči.

Događaji će se održati u vrlo kvalitetnim hotelima i restoranima, ali zbog korona pandemije i raznih ograničenja eventi će biti na hotelskim i restoranskim natkrivenim terasama dok će se u vrlo velikim dvoranama održati radionice i edukacije. Svi događaji bit će organizirani prema svim epidemiološkim mjerama: ograničenja broja uzvanika u zatvorenim i otvorenim prostorima, uz održavanje socijalne distance, korištenje dezinficijensa i zaštitnih maski, prozračivanje prostora. Sve u cilju što veće sigurnosti svih sudionika i uzvanika događaja.

Dosadašnje edukacije i predavanje za vlasnike restorana, konoba, raznih ugostiteljskih objekata, hotelskih kuća, direktore hotela, FB Managere, konobare, sommeliere, kuhare, barmene ove godine su tu. A tu su i nove edukacije za bariste i slastičare kao i specijalizirane prezentacijske i degustacijske radionice za vina, pjenušce, žestice i razne druge radionice.

Posebna novost je i ta da će se na eventima prezentirati enogastronomiju na poseban način. Timu govornika i chefova priključit će se i neka nova imena iz svijeta ugostiteljstva i enogastronomije kako bi svoje znanje i vještine nesebično podijelili s uzvanicima – ugostiteljima, hotelijerima i njihovim djelatnicima te ostalim turističkim djelatnicima.

Događaji su autentični, posebni i drugačiji od ostalih. U proteklih pet godina, tim Ricerca Mercato organizirao je čak 17 vrlo posebnih evenata. Vrlo veliki naglasak je na kvalitetnim hrvatskim lokalnim proizvođačima uz nekoliko izlagača iz susjednih nam država.

U suradnji s partnerima projekta, izlagačima, sponzorima i donatorima, uzvanicima i gostima eventa je omogućeno sve besplatno – od besplatnog ulaza, besplatno korištenje čaše (bez kaucije i bonova), besplatne radionice i edukacije te za određeni broj VIP uzvanika (koje pozivaju izlagači) besplatna večera sljubljivanja hrane i vina. Goste eventa očekuju i mnoga druga iznenađenja.Partneri događaja su Hrvatska turistička zajednica, županijske komore Hrvatske gospodarske komore (ne svih županija domaćina), neke (ne sve) županijske komore Hrvatske obrtničke komore onih županija u kojima se održavaju događaji. Partneri događaja su i županije u kojima se održava događaj kao i njihove turističke zajednice, gradovi domaćini i njihove turističke zajednice i razne tvrtke, gradovi i općine koji su se ponudili kao donatori i sponzori ovog vrlo vrijednog događaja. Iznimno važni partneri događaja su izlagači. Projekt je pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede i Ministarstva turizma i sporta.

Glavni motiv, cilj i svrha eventa je povezivanje ugostiteljsko turističke struke s kvalitetnim domaćim – lokalnim proizvođačima, uz ponekog iz susjedstva, kao i edukacija svih gostiju i izlagača partnera te ugostiteljsko turističke struke kao i podizanje razine znanja, kvalitete ponude i usluge.

Zbog potpuno drugačijeg koncepta organiziranja događaja u odnosu na neke slične događaje ovakve vrste, uzvanici su svjesni kvaliteta i važnosti ove vrlo posebne edukativne priče. Pitali smo jednog uzvanika kako bi on opisao ovaj događaj, a njegov odgovor oslikava posebnost i ideju organizatora:

‘Ovaj event je ustvari festival novih znanja, edukacija, usavršavanja, druženja i poslovnog povezivanja kvalitetnih ugostitelja i hotelijera s proizvođačima proizvoda i delicija za turizam.’

Organizator događaja je agencija Ricerca Mercato iz Kastva u Istri, kojoj je specijalnost, strast i užitak, ali i posao, event management, a uz ostale usluge marketinga, istraživanja i unapređivanja tržišta, prepoznatljivi su i kompetentni u savjetovanju turističko-ugostiteljskih djelatnosti.

P. R.


Tagged: , , , , , ,