Zagrebački turizam u Las Vegasu

Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) sudjelovala je na 35. Virtuoso Travel Weeku, koji se održava u Las Vegasu.

Riječ je o jednom od najvažnijih globalnih događaja u industriji putovanja na kojem je sudjelovalo više od 5000 utjecajnih turističkih tvrtki i agencija te savjetnika u industriji iz 105 zemalja, uživo i virtualno.

Direktorica TZGZ-a, Martina Bienenfeld, održala je niz sastanaka predstavljajući zagrebačku turističku ponudu te je ovom prilikom izjavila: ‘Tržište SAD-a naše je najvažnije daleko tržište na kojem sustavno provodimo promociju Zagreba zadnjih nekoliko godina. Interes za Zagreb je izuzetan, a to potvrđuju i rezultati dosadašnjeg dijela godine prema kojima su gosti iz SAD-a prvi po ostvarenim noćenjima, među stranim gostima. Naime, s više od 110.000 noćenja Amerikanci su ostvarili porast od 27% u odnosu na 2022. godinu, što je i najveći postotni porast u usporedbi s našim drugim emitivnim tržištima. Potencijali daljnjeg rasta su vrlo veliki, a uspjeh dosadašnjih napora i dugogodišnje suradnje TZGZ-a s Virtuosom pokazuju impresivni rezultati – povećanje prometa mreže Virtuoso s 938.300 dolara u 2019. godini na 1,2 milijuna dolara u ovoj godini s tržišta Sjeverne Amerike i Australije. Prognoze za 2024. su vrlo optimistične te uključuju i rast s tržišta Latinske Amerike i Azije, koje sve više pokazuje interes za hrvatskom prijestolnicom i okruženjem.’

Tijekom ceremonije otvaranja, uvodnom govoru predsjednika i izvršnog direktora Virtuosa, Matthewu Upchurchu, pridružio se i izvršni potpredsjednik Virtuosa, David Kolner. On je podijelio optimizam sa sudionicima i prezentirao rezultate prodaje Virtuosa, koja je za period siječanj – lipanj, premašila prodaju za 37% u odnosu na isti period 2022. godine, a u donosu na 2019. za čak 56%. Također, istaknuo je i sjajne rezultate bookinga za 2024. i 2025. koji je već porastao za više od 107% u odnosu na 2019. godinu.

Virtuoso Travel Week je kroz tjedan dana profesionalnog razvoja, upoznavanja s najnovijim trendovima luksuznih putovanja, brojne sastanke s partnerima i poticanje prodaje destinacije ispunio očekivanja te omogućio globalnu promociju Zagreba i Hrvatske.

D. D. / Foto: TZGZ


Tagged: , , , , , , , , ,