Žujina nogometna euforija

Točno je mjesec dana od prvog okršaja hrvatske reprezentacije na velikom nogometnom spektaklu u Francuskoj. Kako bi se navijači što bolje pripremili za prvi zvižduk suca u Parizu, pobrinula se Žuja, koja je prigodnim nogometnim druženjem u zagrebačkoj Pivani započela svoju nogometnu kampanju.Žuja-nogometna kampanjaUzvanici su mogli premijerno pogledati novi Žujin TV spot ‘Srce kojem nema ravna’, u kojem su sudjelovale nogometne zvijezde Darijo Srna, Alen Halilović, Ivan Perišić, Danijel Subašić, Milan Badelj i Mateo Kovačić. Okupljeni su imali priliku zabijati virtualne golove u jedinstvenom digitalnom ogledu s vratarom hrvatske reprezentacije Danijelom Subašićem i tim simboličnim pogotkom u gol započeli Žujinu nogometnu kampanju.

Goran Radiša, brend menadžer Ožujskog piva, predstavio je Žujine nove aktivnosti: ‘Ožujsko pivo tradicionalno prati hrvatsku nogometnu reprezentaciju i uvijek je potpora nogometu. Posebno vodimo brigu i o vjernim nogometnim navijačima, osiguravajući im dobru zabavu, pa smo tako za nadolazeće prvenstvo pripremili niz digitalnih poslastica putem kojih će svi imati jedinstvenu priliku osjetiti pravu nogometnu atmosferu. Vjerujemo da će aktivnosti koje smo pripremili kao i novi TV spot Srce kojem nema ravna zagrijati srca svih vjernih navijača i da ćemo svi spremno dočekati naše Vatrene na prvom okršaju u Francuskoj.’

Da bi nogometni osjećaj bio potpun, pobrinuli su se i Zaprešić boys, koji su u Pivani predstavili svoju novu pjesmu ‘Pratim put’ koja će pratiti naše navijače i nogometaše tijekom cijelog boravka u Francuskoj. Kada 12. lipnja Vatreni istrče na teren, Žuja će zajedno s navijačima biti uz naše nogometaše putem svih društvenih mreža i javnim gledanjem utakmica.

P. R.


Sergey Yeskov i Davor Šuker
Žuja za Šukerove nogometaše
Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,