2. FMCG: Summit robe široke potrošnje

Drugi FMCG Summit u Zagrebu održan je u Hypo centru Zagreb i oduševio je velik broj sudionika, ali i govornika. Konferencija namijenjena trgovini i robi široke potrošnje, na jednom je mjestu okupila velik broj trgovaca, proizvođača, distributera, malih OPG-ova, menadžera i upravitelja uspješnih hrvatskih tvrtki, koji su na jednom mjestu mogli čuti sve o trendovima i inovacijama unutar FMCG sektora.
2-fmcg-summit
Oduševljenje konferencijom nisu krili ni brojni sudionici koji su s velikom pažnjom slušali govornike, ali i svojim pitanjima i iskrenim interesom sudjelovali u konstruktivnim raspravama.
 
Odlična organizacija i mjesto susreta za koje se nadamo da će postati tradicija – gotovo jednoglasno su se složili brojni sudionici i govornici. Više od 400 sudionika i gotovo 20 govornika posjetilo je i odlično iskoristilo 2. FMCG Summit u Zagrebu.
 
Da će do pomaka u FMCG sektoru zasigurno doći, svjedoče i brojna poznanstva i odličan networking.
 
‘Nadamo se da vas je konferencija obogatila za bar jedan koristan poslovni savjet, primjer dobre prakse ili informaciju koja može unaprijediti vaše poslovanje. Ako je tako, pridružite nam se i sljedeće godine, a nestrpljivima preporučujemo posjet beogradskom FMCG Summitu za mjesec dana. Doviđenja i sretno u poslovanju do FMCG Summita Zagreb 2017.’, kao zaključnu poruku događanja iznio je Aljoša Parotat, direktor časopisa InStore.
 
Organizator FMCG-a je InStore, prvi regionalni mjesečni trgovački magazin specijaliziran za robu široke potrošnje. Pokriva cjelokupnu industriju od organizirane i tradicionalne trgovine, preko proizvođača, distributera i logistike, do ostalih pratećih djelatnosti. Besplatno distribuira poštom na adrese neovisnih trgovaca, trgovačkih lanaca, veleprodaja, proizvođača, specijaliziranih trgovina, kao i ministarstava, akademskih institucija i agencija u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i BiH.
 
I. Z.

 

Tagged: , , , , , , , , ,