Deveti FMCG Retail Summit Zagreb, najveće okupljanje FMCG industrije u Hrvatskoj, okupio je više od 400 stručnjaka u Mozaik Event Centru.
Konferencija sudionika FMCG-a (Fast-Moving Consumer Goods) održana je pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca obuhvativši tri ključne teme: promocije i cijene, izvoz te budućnost trgovine u Hrvatskoj.
Nakon uvodnog govora Jelene Lazarić, glavne urednice InStore magazina, uslijedila su predavanja brojnih stručnjaka. Ana Bulaš iz NielsenIQ-a i Mladen Kožić iz YouGova analizirali su utjecaj promocija i vladinih ograničenja cijena na ponašanje potrošača. Iz DS Smitha Hrvatska i BiH, Sofija Milić i Ivana Gašparić Šimonek predstavile su nove tehnologije u ambalaži. Stručnjaci iz SD Worx Adriatic govorili su o digitalizaciji, dok su Željka Čošić iz Tetra Paka i Iva Petrova iz Stanić grupe predstavile partnerstvo za održivost.
Kristijan Matijašević iz Abnormal agency postavio je pitanje o optimalnosti proizvoda na tržištu, a Sebastian Rennack iznio je važnost praktičnosti i lokacije trgovina. Ljubica Vukčević iz Beograda govorila je o AI-u u personalizaciji medijskih sadržaja, a Corina Bulimar iz Mastercarda analizirala je trendove lojalnosti potrošača.
Nizozemski stručnjak Hans Eysink Smeets dao je uvid u razvoj diskontnih prodavaonica u gradovima, dok je završna panel rasprava pod vodstvom Tanje Jurković preispitala budućnost retaila.
Direktor InStore Hrvatska, Aljoša Parotat, istaknuo je važnost Summita kao centralnog mjesta za razmjenu znanja i poznanstava u FMCG sektoru te izrazio zadovoljstvo rastućim interesom sudionika.
M. T. / Foto: FAMA