Obline su in, a funkcionalna odjeća mora biti u skladu s građom tijela i svakodnevnim ritmom urbanih žena – upravo to je u Högl storeu u shoping centru Westgate poručila samostalnom revijom modna savjetnica Alma Premerl Zoko koja već pet godina potpisuje brend ALMAfashion.ALMAfashion jesen/zima 2018/2019 u fokus stavlja tri priče – sivo u 50 nijansi, koketne kombinacije tartana i točki i cocktail komade za kraj godine koje je Alma upotpunila obućom Högl – mekanim čizmama, zanimljivim štiklama i tenisicama koje krase Swarovski kristali.
U želji da pokaže kako njezin brend zaista ‘diše’ i kako je namijenjen upravo stvarnim ženama, modna je savjetnica i dizajnerica za ovu reviju odabrala netipične manekenke – žene u rasponu od 30-75 godina, različite građe tijela, profesija i životnog lifestylea. Žene koje nose konfekcijske brojeve od 38-48, uz ovaj su modni brend postale prave dive. Za make up se pobrinuo Profokus team predvođen Kristinom Atletić, dok frizure potpisuje Karla Krišto.
Modele ALMAfashion u interpretaciji neobičnih manekenki gromoglasnim su pljeskom pozdravili brojni ljubitelji mode. Program je vodila Zorana Vukić, dok je za glazbenu kulisu bio zadužen zagorski blueser Tomislav Goluban.
A. P. / Foto: Nikola Zoko