Domaći brend rajčica Šjora Pomidora osvaja i inozemno tržište

‘Šjora Pomidora’ i ‘Mrs. Pomidoris’, popularni brendovi obiteljske tvrtke Sedna, već su osvojili istinske domaće gurmane. Odnedavno se mogu kupiti i u Beču, a uskoro će biti dostupni i kupcima u Njemačkoj i SAD-u.

Pasirana dalmatinska rajčica pod brendom ‘Šjora Pomidora’, namijenjenim maloprodaji, koju tvrtka Sedna d.o.o. proizvodi u vlasititm nasadima u Sv. Filipu i Jakovu na području srednje Dalmacije, već je osvojila brojne ljubitelje prirodne i zdrave hrane koji biraju samo kvalitetne proizvode, spravljene iz domaćih, prvorazrednih sirovina.

Tržištu su ovih dana ponudili i svoje proizvode za ugostitelje, pod brendom ‘Sedna’, spravljene prema tradicionalnoj recepturi, u pakiranju od 690 i 2400 grama, a njihov izvozni brend ‘Mrs. Pomidoris’ odnedavno se našao i na policama voćarni u Beču te u jednom austrijskom lancu mini trgovina. Osim tržišta Austrije, ovaj izvozni brend uskoro će biti dostupan i kupcima u Njemačkoj i SAD-u.

U tvrtki Sedna d.o.o., koja je proistekla iz OPG-a obitelji Brzić, a koja se već generacijama bavi poljoprivrednom proizvodnjom, ove su godine po prvi puta krenuli s preradom rajčica te su podignuli i vlastiti nasad rajčica tipa San Marzano. U tu svrhu, kupljeni su i novi strojevi za preradu, a na toj vanjskoj površini planiraju proizvesti 100 tona namijenjenih preradi.

Potpuno prirodan proizvod

Za sada imaju jedan prerađeni proizvod, pasiranu dalmatinsku rajčicu pod brendom ‘Šjora Pomidora’, namijenjenu maloprodaji i pakiranu u staklenoj boci. Riječ je o dodatku jelima, čistoj, pasiranoj rajčici bez dodatka šećera, konzervansa i aditiva, koja se koristi prilikom kuhanja svih vrsta juha, umaka, šalši, buzara, brudeta. Proizvod je potpuno prirodan, spravljen isključivo od rajčica posebno uzgojenih za tu svrhu, čiji plodovi ne rastu na tlu nego su pričvršćeni za stupove kako ne bi došlo do njihova oštećenja pri doticaju s tlom.

Pritom je važno naglasiti da se proizvodi ne dobivaju od druge klase i sirovine koja se ne može prodati već samo od najkvalitetnijih plodova koji se nakon berbe melju, kuhaju, pasiraju i pasteriziraju. Koriste se samo dva sastojka – rajčice i tek malo soli (ukupno 0,5 posto, računajući i prirodnu sol rajčice), a za proizvodnju jedne boce koja sadrži 700 g pasirane rajčice koristi se oko 2,5 kg svježih plodova. U planu im je izrada ‘ready to eat’ umaka, kao i još nekih proizvoda koji će se konzumirati bez kuhanja.

U tvrtki Sedna d.o.o., koju vodi dipl. ing.,agronomije i pasionirani proizvođač Romeo Brzić, ističu kako je pred njima još puno posla s prerađevinama. Cilj im je doći na police malih, specijaliziranih dućana zdrave hrane, delikatesa i bolje opremljenih voćarni te formirati vlastitu mrežu kupaca, što su u velikoj mjeri već i postigli te, naravno, plasirati proizvode i na druga inozemna tržišta.

Njihovi ‘Šjora Pomidora’ i ‘Mrs. Pomidoris’ već su osvojili istinske domaće gurmane, a za očekivati je kako će i inozemni ljubitelji zdrave hrane znati prepoznati proizvode nastale od rajčice uzgojene pod prirodnim dalmatinskim suncem.

A. B. / Foto: Promo


Hotel Kaj, Marija Bistrica: Novi jelovnik restorana Academia
 


Tagged: , , , , , , ,