Dora: Pobjednik Baby Lasagna s pjesmom Rim Tim Tagi Dim

Baby Lasagna pobjednik je Dore 2024.! Odmah nakon otkrivanja pjesme ‘Rim Tim Tagi Dim’, objavljene u izdanju Virgin Music Group, a distribuirane putem Universal Music Hrvatska, privukao je veliku pažnju te se istaknuo preko noći kao jedan od favorita za predstavljanje Hrvatske na Eurosongu koji će se održati u Malmöu.

Unatoč tomu što je u domaće glazbeno natjecanje ušao kao rezerva, uspio je, kao najveće glazbeno iznenađenje ovogodišnje Dore, svojim energičnim, smiješnim, djetinjastim i invazivnim (kako ga sam opisuje) nastupom osvojiti glasove i publike i stručnog žirija. U međuvremenu je pjesma čiju glazbu i tekst potpisuje sam Baby Lasagna ilitiga Marko Purišić zaplovila radijskim eterom i odmah ušla u Hrtop40 najemitiranjih singlova s najvišom pozicijom na #4 mjestu. Netom prije polufinalne večeri u kojoj je nastupio, glazbenik je odlučio izbaciti i popratni glazbeni videospot koji je u dva dana ostvario čak 400.000 pregleda. Nastup u drugoj polufinalnoj večeri, čija je snimka dan nakon dospjela na #1 mjesto na Youtube trendingu za glazbu u Hrvatskoj, tada je bio popraćen gromoglasnim aplauzom i uzvicima oduševljene publike u studiju. Nakon uvjerljive pobjede s ‘Rim Tim Tagi Dim’, Hrvatska je skočila na drugo mjesto na kladionicama za Eurosong.

‘Hvala svima na podršci. Zahvalan sam svima koji su glasali i mom cijelom timu. Vidimo se u Malmöu. Meow’, napisao je Baby Lasagna na svom Instagramu nakon pobjede na Dori.

Poslije pobjedničkog nastupa održana je i konferencija za medije tijekom koje je glazbenik podijelio svoja razmišljanja o pobjedi, sljedećim koracima, ostalim natjecateljima Eurosonga i podršci obitelji.

‘Kad izađem na stage, nešto u glavi se preokrene i ja postanem netko drugi na te tri minute ili koliko god traje pjesma. To je neki drugi Marko. To je Baby Lasagna’, dodao je. Prisjetio se i reakcije prijatelja nakon što je preslušao ‘Rim Tim Tagi Dim’:

‘Hej, uploadao sam ‘Rim Tim Tagi Dim’ na zajednički Google disk, ajde je poslušaj’. I njegova sljedeća poruka je bila: ‘Brate, ovo trebaš slati na Doru’, rekao je.

Zahvalio se i svom timu kojeg čine koreografkinja Luana i koreograf Sebastian, plesači, Walter Ruhn ilitiga Martin Purišić i Mihajlo Župovski.

Podsjetimo, Baby Lasagna je tek nekoliko dana pred nastup u finalu Dore predstavio spot za pjesmu ‘Rim Tim Tagi Dim’, iza kojeg stoje Elizabeta Ružić (režija) i Rose Art (produkcija) – odmah nakon otkrivanja spota Hrvatska je skočila na treće mjesto na kladionicama za pobjedu na Eurosongu.

‘Vratio sam se s probe, jako umoran, i onda sam vidio ludilo koje je uzrokovao spot. Izvan sebe sam. Hvala vam što dijelite video, Hvala hvala hvala!’, objavio je Baby Lasagna na društvenim mrežama te dodao kako mu dolazi jako puno poruka – sve to vidi, ali jednostavno ne stigne svima odgovarati, no svima je zahvalan iz dubine srca: ‘Mijau!’

Spot je sniman na nekoliko različitih lokacija u Markovoj rodnoj Istri, čime je dodatno naglašena kontrastna tema pjesme koja prikazuje odlazak iz ruralnog okruženja u urbanu sredinu. Radnja prati mladića okruženog lokalnim stanovništvom i domaćim životinjama, koji u potrazi za boljim životom odlazi u strani svijet. U cjelokupnoj priči prepoznat će se svi oni koji su se našli u sličnoj situaciji – suočavajući se s odlukom da napuste svoj dom i krenu u nepoznato. Pjesma i spot zajedno čine snažan prikaz težine spomenute tematike.

”Ovo je do sada najveći spot moje karijere, a mislim da se to može i vidjeti. Jako sam ponosan na moje najbliže koji su sudjelovali u stvaranju spota – režiseri, snimatelji i statisti. Još jedna suradnja s Rose Artom iz Istre urodila je plodom na koji smo moj cjelokupni tim i ja ponosni, a nadam se da će i ljubitelji Lasagne uživati u spotu, kao i mi. Volio bih se zahvaliti statistima, folklornom društvu Umaga, upravi grada Umaga i ostalim suradnicima koji su mi omogućili da video spotom prenesem emocije’, rekao je Baby Lasagna.

Pored mnoštva medijskih objava, velikog broja komentara na društvenim mrežama, jedan od favorita eurovizijskih fanova iz cijelog svijeta odmah je po izlasku zauzeo prvo mjesto YouTube trendinga u Hrvatskoj – trenutno broji više od 900.000 pregleda na službenom HRT / Dora kanalu. Pjesmu distribuira Universal Music Hrvatska putem Virgin Music Group.

‘Razmišljao sam o odustajanju od glazbe nakon toliko uloženih godina, ali onda se sve dogodilo OVO i nemam riječi koje to mogu opisati. Kako uopće opisati ovako nešto? Zahvaljujem svima koji su ovome svemu dali smisao – koji su lazanji dali sosa’, komentirao je glazbenik te poručio: ‘Nastup će biti baš kao i pjesma.’

S pjesmom ‘Rim Tim Tagi Dim’ Baby Lasagna će predstavljati Hrvatsku na Eurosongu koji će se u svibnju održati u Švedskoj, odnosno u Malmöu.

D.Č. / Foto: Universal Music Hrvatska


Mia Dimšić: Pobjednica Dore s pjesmom Guilty Pleasure

Albina: S pjesmom Tick-Tock pobjednica Dore

Dora: Pobjednik Damir Kedžo s pjesmom Divlji vjetre
Tagged: , , , , , , ,