Högl Night za ljubiteljice cipela u Nami

Sinonim zagrebačke trgovine, robna kuća Nama na Ilici, bila je domaćin prekrasnom modnom eventu u čijem je fokusu bio popularni austrijski modni brend Högl.Duga tradicija Name i 85 godina duga tradicija proizvodnje Högl cipela (koji je od malene austrijske obiteljske tvrtke postala vodeći brend u modnom svijetu, prisutan u 40 zemalja diljem svijeta) savršeno su se povezali predstavljajući brojnim damama aktualnu modnu kolekciju za sezonu jesen/zima 2021./2022. Kroz modni program okupljene je vodila modna savjetnica Alma Premerl Zoko.

‘Högl je na hrvatskom tržištu prisutan već gotovo 20 godina i prvi koraci u osvajanju ovog tržišta su započeli upravo u našoj zagrebačkoj Nami. Uspješno trajemo zajedno i vjerujem da ćemo tako i nastaviti dalje’, rekla je na početku eventa Brankica Filipaj Mišić, izvršna direktorica komercijale i marketinga te pozvala prisutne da u novoj Högl kolekciji do kraja listopada uživaju uz popust od 20% na sve modele iz nove kolekcije.

Nakon što je sve okupljene svojim glasom, ali i pričom o tome koliko voli Högl, oduševila Antonella Malis, Alma je dala riječ regionalnoj menadžerici za brend Högl, Danieli Živković, koja je rekla: ‘Moram spomenuti da smo i na tržištima regije prisutni, u Sloveniji gotovo jednako dugo kao u Hrvatskoj, i to kod vrlo značajnih i velikih kupaca poput Galerije Emporium, Modiane i drugih, u BiH skoro jedno desetljeće gdje zajedno s partnerom imamo čak pet Shop in Shopa (koncept dućana u dućanu), zatim u Crnoj Gori, kao i drugim tržištima regije. Stalno rastemo i osvajamo nove kupce i nova tržišta jer, jednostavno, dame u regiji jako vole Högl obuću. Sve uspjehe koje ostvarujemo s Högl obućom, moguće je ostvariti uz kvalitetan tim i podršku i naše sjajne dizajnere koji nas svaku sezonu iznenade novim kolekcijama koje prate aktualne trendove’, zaključila je Daniela Živković.

A koji su Högl trendovi za ovu sezonu?

Ova sezona je odgovor na novi način života te je karakterizira jednostavnost linija koja se spaja sa željom za slobodom i prirodom, istovremeno naglašavajući žensku snagu.
Bezvremenski casual chic omogućava da se većina modela može nositi duže vrijeme, u svakodnevnom životu, i da se može kombinirati s različitim stilovima što je povezano s većom osviještenosti o ležernosti i jednostavnosti. Kolekcija je podijeljena na dio Essentials (tradicija i vintage u kombinaciji s modernošću), Weekend (karakterizira casual look, prate ga debeli, gumeni, lagani potplati koji pružaju izuzetnu udobnost) i modno orijentirani Capsule (ženstvena ekstravagancija viktorijanskog stila).

Prije završnog songa Antonelle Malis, a prije početka šopingiranja uz slatke zalogaje s potpisom Holly Donut, pjenušac Lectus i Jana vodu (za koju se pobrinuo Velpro), održana je i zabavna modna tombola u kojoj su posjetiteljice dobile Franck kavicu,Jadran čarape, make up te dvije glavne nagrade – Högl cipele po izboru!

P. R. / Foto: Nikola Zoko


Tagged: , , , , , , ,