InStore: Dosad najsposjećeniji marketinški summit

U Zagrebu je u Mozaik Event Centru održan jedan od najvažnijih događaja u FMCG marketing industriji – Marketing Summit 2025, koji je okupio preko 350 sudionika i tako postao dosad najposjećeniji summit u organizaciji InStore Hrvatska.

Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji bili su tema prvog predavanja koje su održale Marina Zrile i Jelena Jakšić Matovina iz Ipsosa. Kroz njihovo globalno istraživanje, uključujući tržište Hrvatske, otkrili su ključne trendove u FMCG sektoru. Fokusirali su se na individualizam, održivost, ravnotežu u životu i prilagodbu brendova novim potrošačkim zahtjevima.

Emina Maslić iz NielsenIQ-a, govorila je o tome kako zadržati iskru s potrošačima. Istaknula je važnost kreativnih sadržaja, novog dizajna pakiranja, inovacija i angažiranja potrošača putem pravih kanala za izgradnju lojalnosti brendu.
U digitalnom kontekstu,

Stjepan Mađarčević iz Wolta predstavio je Wolt Ads kao inovativni način za povezivanje brendova s kupcima i povećanje prodaje. Naglasio je kako oglašavanje unutar aplikacije može povećati vidljivost proizvoda i potaknuti konverzije putem personaliziranih preporuka i promocija.

Klara Kovačević iz Googlea i Andrej Tonković iz Arbone razjasnili su kako umjetna inteligencija (AI) revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru, omogućujući personalizirana korisnička iskustva koja potiču rast i lojalnost brendovima.

U drugom dijelu summita, Vittoria Gambirasi, marketingašica iz Švicarske, postavila je pitanje: ‘AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations?’. Razgovaralo se o promjenama u FMCG industriji i izazovima s kojima se suočavaju veliki brendovi u digitalnoj ekonomiji. Upozorila je na nužnost da brendovi razvijaju agilnost i inovativnost kako bi ostali konkurentni na tržištu.

Motivacijski govornik Primož Hvala održao je prezentaciju o integraciji prodaje i marketinga, ističući kako suradnja između ovih sektora može značajno ubrzati rast i povećati utjecaj brenda. Robert Jozić iz Schwarz Medije, govorio je o ‘Retail vs. Media’, ukazujući na mogućnosti koje maloprodaja danas ima kako bi postala snažan medijski igrač. Istaknuo je važnost integracije maloprodaje, medija i oglasa za stvaranje dugoročne vrijednosti.

Konferenciju je zaključio okrugli stol pod nazivom ‘Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera’, koji je moderirao Kristijan Matijašević. Panelisti, među kojima su bili Dunja Delić iz Konzuma, Sanja Garaj Miloš iz Podravke, i Jelena Jelenc iz Atlantic Grupe, razgovarali su o izazovima i strategijama za uspješan marketing koji koristi sve strane – brendovi, trgovci i potrošači.

‘Svake godine Marketing Summit raste, baš kao i naša zajednica. Ponosna sam što imamo priliku okupiti vrhunske stručnjake, razmijeniti ideje i inspirirati jedni druge. U svijetu koji se mijenja nevjerojatnom brzinom, posebno u marketingu, ovakvi trenuci zajedništva i učenja su neprocjenjivi. Hvala svim govornicima, partnerima i sudionicima što zajedno gradimo budućnost FMCG industrije – i uživamo u tome’, izjavila je Jelena Lazarić, glavna urednica InStore magazina i programska urednica Marketing Summita.

Summit je bio prilika za umrežavanje i daljnje razvijanje poslovnih kontakata, a mnogi sudionici su se složili kako je prilagodba novim trendovima ključna za uspjeh u FMCG sektoru. Najposjećeniji Marketing Summit do sada pokazao je koliko su ovakvi događaji važni za inspiraciju, edukaciju i povezivanje stručnjaka iz industrije, a sve veća posjećenost svake godine jasno pokazuje koliko je ovaj događaj postao ključan za FMCG industriju i marketing zajednicu u Hrvatskoj i regiji. Kvalitetan sadržaj, inspirativni govornici i praktični uvidi u aktualne trendove i inovacije nisu samo privukli velik broj sudionika, već su i potaknuli mnoge da aktivno sudjeluju i dijele svoja iskustva.

F. M. / Foto: Promo


Tagged: , , , , , , , ,