VINOcom, hrvatski vinski festival No.1, približio se svojoj punoljetnosti i zasjao punim sjajem u dvoranama Esplanade, zagrebačkog hotela No. 1.
Tijekom godina, osim pohvala, slušam i primjedbe vinskih profesionalaca i ljudi iz medija, koji VINOcomu zamjere masovnost, nedovoljnu posvećenost i fokusiranost na vino. Međutim, svake godine vidim ih na istom mjestu, kao i na ovom 17. izdanju.
Profesor Ivan Dropuljić, osnivač festivala, na popularan način približio je vino i onima koji ga nisu tako rado pili. VINOcom je postao brend, koji iz godine u godinu okuplja sve više izlagača iz svijeta vinarstva i gastronomije te organizira stručne radionice na zavidnoj razini. Ovom prilikom okupio je oko 250 izlagača iz Hrvatske i inozemstva, a tijekom četiri dana kroz Esplanadu je prodefeliralo oko 8000 vinoljubaca.
@mustafa_topcagic Vino com! @Esplanade_Zagreb_Hotel
Za 30 eura, koliko košta jednodnevna ulaznica za VINOcom, u prosječnom zagrebačkom wine baru možete kušati 4-5 čaša vina, a kod Profesora Dropuljića samo je nebo granica, odnosno vaša tolerantnost prema alkoholu i sklonosti prema hrvatskim, regionalnim, talijanskim ili francuskim vinima. Doda li se tome neograničena mogućnost konzumacije pršuta, sireva i drugih delicija, to je sasvim ugodan doživljaj i za vaše nepce i za vaš novčanik.
Mustafa Topčagić / Foto: FAMA