Oktoberfest: Ne zabrinjava ih ni covid niti plin

Pred prvi festival na minhenskoj Poljani nakon tri godine, organizatori su predstavili novi logo Oktoberfesta – ukrašeno slovo O – i istaknuli kako se ne boje otkazivanja i kritika zbog potrošnje energije.Logotip – stilizirana pivska krigla – nije zaštićen u interesu profita, već u interesu zaštite festivala, rekao je glavni organizator i ekonomski savjetnik Clemens Baumgärtner. ‘Novi logo je, rekao bih, prekretnica za Oktoberfest’, rekao je Baumgärtner novinarima.

Od sredine kolovoza na web shopu će se pojaviti tradicionalne bavarske kožne hlače, tzv. lederhosen, jakne, ruksaci, daske za serviranje i zimske kape, sve s novom etiketom. Cilj je, rekao je Baumgärtner, ‘nježno razviti brend’ i poslati jasan signal ‘zlostavljačima’ – tome je došao kraj.

Najveći pivski festival na svijetu održat će se od 17. rujna do 3. listopada, bez primjene opreza zbog mjera pandemije. Međutim, iz predostrožnosti, grad ugovorom prebacuje rizik eventualnog otkazivanja na gostioničare, zabavljače i trgovce. Ako festival slučajno propadne, troškove neće pokriti grad i porezni obveznici.

Festival neće pogoršati ni energetsku krizu, dodao je Baumgärtner. Naime, Oktoberfest sudjeluje u potrošnji struje i plina u Münchenu s 0,6 odnosno 0,1 promila. Niti će Oktoberfest u Münchenu ugasiti svjetla, niti će se itko morati smrzavati zbog Oktoberfesta, rekao je Baumgärtner.

dpa / foto: Sven Hoppe


Tagged: , , , , , , , ,