‘Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom’ svojevrsni je talk show u kojem publika aktivno sudjeluje te tako sukreira tijek razgovora. Uz glavnu temu i gosta-komentatora, Stiplošek ugošćuje i vinara čija vina se kušaju uz razgovor i fine plate iz ponude Procaffea. Tu su, naravno, i ugodna iznenađenja.Događaj dva puta mjesečno organizira G.E.T. – udruga za kulturu stola u suradnji sa zagrebačkom kavanom Procaffe u Tkalčićevoj ulici. Ovom prilikom glavna su tema bili ‘vino i društvene mreže’ uz gošću komentatoricu Jelenu Bulum, organizatoricu događaja ‘Vino & Kino’ i ‘Vinska faca poslije placa’.
‘Društvene mreže su postale neizostavni dio života, samim time i poslovanja. Prema vlastitom iskustvu, kada je riječ o vinskim događajima, puno je brži i efikasniji učinak reklama putem društvenih mreža, u odnosu na klasične medije’, rekla je Jelena Bulum, ali i dodala: ‘Društvene mreže imaju svoja pravila. Treba svakom proizvodu ili lokaciji koja se reklamira pristupiti individualno, maksimalno mu se prilagoditi, jako dobro poznavati materiju koju prezentirate, kao i publiku s kojom komunicirate. Uz poštivanje svih ovih elementa, uspjeh neće izostati.’
U obitelji Krolo, iz Dalmatinske zagore, uzgoj vinograda je tradicija stara preko 300 godina, ali Dražan Krolo je jedini potomak koji se odlučio i profesionalno baviti vinogradarstvom, prvenstveno iz ljubavi. Prva berba je bila 2007. godine, a danas Krolo vina imaju prepoznatljivi okus i kvalitetu te desetke priznanja iz cijelog svijeta. U ponudi imaju vina od pet sorti, a u vinariji, u Strmendolcu kod Trilja, odlično razvijaju ponudu vinskog turizma.
Na ‘Vinskim razgovorima’ vinariju su predstavili Dražan Krolo i prodajna predstavnica Fani Tomaš. Kušala su se vina: Rose 2018., Chardonnay 2018., Pošip 2018., cuvée Cabernet Sauvignon i Merlot 2013. i 2015. te Crljenak 2016.
Reakcija publike bila je jako dobra; vina su ovdje definitivno doživjela uspjeh. No, tri vina su izdvojena kao posebna – Pošip, Cabernet Sauvignon i Merlot iz 2013. te Crljenak, koji ipak treba izdvojiti jer, kao što kaže Krolo, to je prvo vino iz njihove vinarije, a osim toga je autohtona sorta što daje posebne mogućnosti u njegovoj prezentaciji.
U razgovoru s Dražanom Krolom, još se jednom pokazalo da je vinski turizam budućnost hrvatskog vinarstva jer najbolja je prodaja ona na kućnom pragu – ili da citiramo Krolu: ‘Kad turisti dođu u vaš podrum, oni su vaši i tu nemate konkurenciju.’
‘Imaju odlično razrađene vinske ture’, posebno je istaknuo Tomislav Stiplošek, voditelj projekta i predsjednik udruge G.E.T., kojoj je jedan od glavnih ciljeva razvoj vinskog turizma.
‘No trebalo bi raditi na produljenju sezone, ne samo u vinskom turizmu, nego općenito. Treba shvatiti da sezona traje maksimalno tri mjeseca, a od ta tri, onaj središnji je toliko vruć da turisti baš i nemaju veliku volju i želju za obilascima, pa je u takvim uvjetima teško organizirati vinske ture’, ukazao je Dražan Krolo na problem koji treba rješavati.Uz degustaciju vina Krolo servirane su plate Procaffe s pršutom i sirom, a kako u konzumaciji ovih namirnica (uključujući vino) ne treba zanemariti unos vode u organizam, na stolu se našla i Nevra, visokokvalitetna prirodna izvorska voda, s izuzetno niskim udjelom natrija i magnezija.
Svaki ‘Vinski razgovori’, uz zanimljive teme i degustacije koje pružaju jedinstven doživljaj, nekome iz publike donose dodatno iznenađenje. Ovaj put je netko od sudionika osvojio degustaciju u organizaciji zagrebačkog wine bara i vinoteke Bornstein, čiju bogatu vinsku kartu, s više od 150 različitih artikala hrvatskih i inozemnih proizvođača pića, upotpunjuje i menu s raznim vrstama tapasa, kreiranih od namirnica domaćih proizvođača.
Sljedeći ‘Vinski razgovori’ održat će se 18. travnja uz OPG Hilić s Pelješca i zanimljivim temama za komentiranje. Dodatne informacije potražite na www.get4u.hr , njihovoj facebook stranici ili, pak, svratite u kavanu Procaffe, opustite se uz njihovu ponudu vina i finih zalogaja te se informirajte o nadolazećim vinskim i drugim zanimljivim gostovanjima.
S. M. / Foto G.E.T.