Darujemo ulaznice: Ti i Ja znanstvenika dva u KNAP-u

U suradnji sa zagrebačkim kazalištem KNAP, darujemo 3 čitatelja/ice s 2 po ulaznice za premijernu dječju predstavu ‘Ti i ja znanstvenika dva’u režiji Mire Čabraje, koja će biti prikazana u utorak, 30. lipnja u 20 sati u KNAP-u (Ivanićgradska 41a).Ti i ja znanstvenika dva-KNAPKratko napišite zašto želite osvojiti ulaznice

U subjektu navedite: FDAR2
a u tekstu: vaše ime i adresa         vaš razlog

Šaljite na mail: [email protected]

Posjetite našu facebook stranicu Fama i kliknite ‘sviđa mi se’!

Vaše mailove šaljite do 29. lipnja do 23.59 sati
Imena dobitnika s najoriginalnijim odgovorima bit će objavljena 30. lipnja u 00.30 sati
Za dodatne upute i obavijesti obratite se na: [email protected]

Edukativno – zabavno znanstvena predstava ‘Ti i Ja – znanstvenika dva’ govori o prijateljstvu dječaka Ja i djevojčice Ti (glume Miro Čabraja i Antonia Šašo) koji se upoznaju na neobičan način te zajedno kreću u potragu za blagom. Zadatci i prepreke na koje nailaze nisu nimalo laki, no uz hrabrost i upornost, kroz igru, uspijevaju riješiti sve znanstvene zadatke, geografske zagonetke i kemijske pokuse koji su se našli kao prepreka na njihovom putu.

Trajanje: 45 min
Za dob od 5 do 12 godina.

Riječ autora:
Cilj mi je stvoriti edukativno i interaktivnu predstavu za sve mališane. Vodeći znanstvenici iz područja psihologije i pedagogije godinama naglašavaju važnost interaktivnog učenja i integracije različitih predmeta. Odlučio sam poslušati njihov savjet te sam osmislio način da povežem više područja, a ‘ljepilo’ koje sam pritom koristio je – igra! Naime, igra je medij i sredstvo komunikacije koju djeca predškolske i osnovnoškolske dobi najčešće koriste. Služe se njome da bi se zabavili, sklopili nova prijateljstva, ali ona služi i da bi se kroz nju učilo. Vidjet ćete da sam upravo kroz igru pokušao predstaviti djeci znanja iz: prirodnih znanosti, geografije, orijentacije, snalaženja u prirodi (prirode i društva), geoloških pojava u prirodi i pravilima lijepog ponašanja.

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,